Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

sorry ska bättra mig :cry:)

Det tycker jag verkligen...
0155.gif
0106.gif

På det pannabandet du har är infattningarna annorlunda. innan har stenarna bara varit limmade i fattningar som griper underifrån.. nu är hela stenen infattad och dom sägaer att det nya systemet kommer hålla bättre :)

Man får hålla lite koll om man ska köpa ett sånt nu så man får nya systemet eftersom dom gamla fortfarande säljs. personligen tycker jag att är den gamla modellen är snyggare, men man vill ju inte ha ett trasigt pannband efter bara några användningar :crazy:

Det är den nyare varianten. Säljaren sa att de hade fått en del backning i Tyskland pga att stenarna trillade bort och därför har gjort förbättringar.:)

Nej du ska så klart ha det på tränset, nu när jag har fått se hur det blev så måste jag tyvärr hålla med dig. :p

Pannbandet är köpt, men förbygeln har jag blingat själv så att den ska matcha! :D Detta blir vår nya tävlingsutstyrsel! Fick bling över så jag får se vars det hamnar :angel:

34964ac5c80490c1892cfe59600ba716_640_480.jpg

Constance+Winitou:
Hihi, tja, det var inte så svårt, bara att stryka på det färdiga motivet liksom. Men det blev verkligen fint.:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 286
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 118
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet