Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 556
Sv: Allt med Bling *

*KL*
Hej alla blingare!
Jag har äntligen hittat en affär i min lilla håla som säljer stenar och glitter och såna saker, så nu ska här blingas ;) Tänkte blinga lite täcken, grimmor, träns, stigbyglar, hjälmar, handskar och spön. Kan man limma på allt det med superlim, eller vad blir konstigt? Sitter det vid tvätt/smörjning? Hur GÖR man?
En snabb "10-stegsguide för blingnewbies" vore inte helt fel :angel: :bow:

Har denna tråd gått i ide?

Ingen som har blingat på sistonen?

thumbnail.aspx

Snart kommer jag igen :D
Har beställt fler diamanter i fler färger och en ful ljusbrun tömkörningsgjord som jag ska försöka piffa upp med beiga diamanter ;) samt då såklart matchande på det träns i samma färg jag så småningom kommer köpa ^^

KL
Mitt senaste bling är ett till OS-pannband
globbenshopping1.jpg

Samt ett pannband som jag gör själv. Måste dock inhandla lim samt lite fler pärlor.
os-kopia.jpg

åh jag älskar verkligen blingbling. Jag köpte nyss ett pannband med vit/blå swarowski :)

*kl*

Får en westernryttare vara med i eran "bling"tråd? :laugh:

Inom western är det väldigt vanligt med "bling" fast inte stenar utan med silverplattor, knappar osv.

Har inte så mycket själv ännu men kan visa på det som används på min häst.

Träns
DSC00865-1.jpg

Sadel
PICT0983.jpg

Jo, just det!

Jag har införskaffat nytt lim som förhoppningsvis ska hålla bättre, så nu ska jag sätta igång med blingandet igen :)

(Jag har testat det nya limmet genom att blinga mobilen :angel: Det håller än! Ska nog testa på laptopen också... :D)

Skit snygga saker allihopa!
roligt med ni som blingar själv :laugh:

Ge mig lite råd
Vilka färger på blingblinget ska jag välja till rosetten på en grå JW hjälm

Brunt/beige, rosa, eller lite blandade färger?
eller något annat som är snyggt?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 286
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 121
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka