Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
haha det var ganska lätt sen. Han erkände ju den mesen
nu ska jag försöka med parken igen, men jag kommer nog att misslyckas. Det var den jag började med och den jag inte klarar av. Resurserna tar slut så fort
Vet inte vad jag ska skriva mer?
Om du har det avgörande beviset och gjort husrannsakan hos de jag skrivit så klarar man det. (hunden + hundhår behöver du hitta) Då avslöjar de varandra när du pratar med dem också.
Om det fortfarande inte går får du beskriva vilka bevis/misstänkta du har. Orkar inte skriva ner exakt vilken ordning man ska göra det i som jag gjorde med ngt annat fall, då måste jag spela om det igen.
kl
jag behöver hjälp med chiffer!! har läst här i tråden och jag har hittat allt som står i tråden tror jag, men ändå får jag ingen fälld!
Jag lyckas få 4/6 nyckelbevis och 44/65 ledtrådar + 5 misstänkta. har gjort husrannsakan och förhört alla minst 2 ggr.
jag kan ju säga att jag gjorde om det många gånger.. som någon skrev förut så tar resurserna slut snabbt.. så man måste lista ut vilka saker man måste göra och vilka man kan hoppa över. jag kan säga så som att du måste göra husrannsakan på 5 personer.. då förstår du kanske att du måste hushålla med de andra. tänk även på att inte förhöra alla på en gång utan gör det först efter att du hittat något bevis på dom. Först då har de något intressant att säga
Hur många föremål måste man ha hittat? Det finns ju ganska många men räcker det med det som nämnts innan i tråden, d.v.s. fotspår, hundfekalier, plånbok? Jag har gjort husrannsakan fram och tillbaka hos alla misstänka tror jag. Sonen verkar lite misstänkt...
fokusera mer på de misstänkta och på att hitta hunden än på föremålen.. de enda föremålen som är viktiga är plånboken, hundfekalierna, fotspår 1, tändsticksasken, skorna (det finns många, bara ett par är viktigt)
Alltså jag kommer verkligen ingenstans med parken.
Jag hittar det du skrivit är viktigt, jag har gjort husrannsakan hos 4 personer, och jag har inte pratat onödigt med någon. Ändå tar mina resurser slut!! Vad har jag missat?
Jag har: hittat cannabis i hundskiten, hittat hunden, hittat hundhår och skor, hittat sedelbunt och skor, hittat tändsticksask och skor, hittat hundbricka
Misstänkt:
förbipasserande kvinna
exfru
son
uteliggare
knarklangare 1
knarklangare 2
han som man hittar när man tar dna på tuggumit(också knarklangare?) där man hittar hundhåren
flickvännen till sonen