Almanacka el. liknande?

Saybia

Trådstartare
Finns det nåt program där man kan få sig en almanacka eller nåt liknanade? eller finns det nån sida på nätet?

Jag är grymt slarvig och hittar aldrig igen min fickalmanacka när jag som bäst behöver den :crazy: Datorn står dock alltid där den står så det skulle vara perfekt att ha almanacka i den så man bara kan gå dit och knappra om kompisen ringer och tex. säger att vi ska på stan lördag 1 septemper kl.14.00. Sitter också mycket vid datorn så det är ju isf lätt att bara kolla en snabbis varje dag vad som kommer hända de närmsta dagarna osv.

Nån som har nåt tips på program/sida? får gärna vara lite utrymme att göra egna anteckningar då det kan hända mycket varje dag ;)

(P.S. Säg inte att jag ska skriva in i Word eller anteckningar för det är så grymt tråkigt :angel: Vill ha nåt "roligare" :D)
 
Sv: Almanacka el. liknande?

Google har också en kalender, bra att använda om man har mycket andra grejor hos dom och vill ha tillgång till kalendern överallt.
 
Sv: Almanacka el. liknande?

Ett alternativ är väl kalender till mailen

Kör gmail & Thunderbird och i thunderbird finns den som tillägg. Har för mig att det finns till outlock express oxå (kör gmail genom OE och genom att jag redan har en kalender har jag inte brytt mig om att kolla upp)
 
Sv: Almanacka el. liknande?

Rainlendar Lite
UK Kalender

Kan någon av dessa passa?
 
Sv: Almanacka el. liknande?

Google har också en kalender, bra att använda om man har mycket andra grejor hos dom och vill ha tillgång till kalendern överallt.

jag citerar Zaga :D googles är asbra! påminner lite om ical som vi mac-människor har
 

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 640
Hästmänniskan Jag har försökt att läsa lite om vad Allemansrätten säger men har inte riktigt klart i hur man ska tolka den. Nån som vet vad som...
2
Svar
31
· Visningar
4 634
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 663
Senast: sthu
·
Övr. Barn Anonymt nick och varning för lång text. För att göra en lång historia kort så har sambon en 11-årig dotter sedan tidigare, vi kan...
Svar
6
· Visningar
1 995
Senast: Thilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp