JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Amerigo och Dominus sadlar?
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Turbis
Startdatum
Startdatum
1 Sept 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
1 955
Bukefalos 30 år!
Det fanns en jättebra sida som handlar om dessa sadlar. Med även beg. sadlar av detta märke. Är de möjligtvis någon här som har den länken?? Då skulle jag bli glad
Tackar för den!!! Exakt den jag letade efter!
Lippo fazzino, Equipe oxer, Barnsby?
Utrustning Har fått tips att dessa kan funka till ponnyns rygg. Lippo fazzino, Cliff Barnsby Merlin och Equipe, jag har hittat en oxer i vidd +3,5...
Startad av Fibusen
4 Sept 2026
Svar: 35
Visningar: 779
Utrustning
Får ONT i vanliga bomsadlar
Utrustning Hum ja, vet inte om jag är ensam om detta, men på ett hästforum kanske någon känner igen sig ändå. Jag kan nästan inte sitta i vanliga...
Startad av Skrottiskrott
13 Jun 2026
Svar: 9
Visningar: 545
Utrustning
Hagboots som håller??
Utrustning Jag har boots på mina hästar i hagen så att de inte ska trampa av sig skorna och på alla utom en funkar det jättebra. Men på den sista...
Startad av dressage_77
13 Jul 2026
Svar: 7
Visningar: 200
Utrustning
Tips/råd angående bomlösa sadlar
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa.
Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Startad av Halvstrumpan
28 Apr 2025
Svar: 5
Visningar: 886
Utrustning
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
36 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 976
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
58 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 602
Hund