Amerigos "unika garantier"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare missan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 929
M

missan

Vad innebär egentligen Ridins "unika garantier"? Vad jag kan utläsa så är de inte mer unika än någon annan sadelförsäljares, dvs om sadeln är feltillverkad så får man den fixad, de meddelar priser om reparation/ omstoppning och man får boka efterkontroll.

Jag menar -vilket företag har INTE dessa garantier? Men gör mig gärna klokare om jag har fel!

Sv: Amerigos "unika garantier"

Jag tror det kanske menas att man bara har rätt till dessa garantier på Amerigo-sadlar om man köper dem via svenska återförsäljaren, dvs Ridin.
För köper du inte sadeln via en auktoriserad Amerigå-återförsäljare gäller inte deras garantier. Då måste du skicka sadeln tillbaks till landet den kommer ifrån för lagning på garantin. Och lämnar du den till en sadelmakare som inte tillhör dem så gäller inte garantin mer.

Sen är det möjligt att de har andra speciella garantier jag missat.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 169
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 446
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 293
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Hej. Hittade detta kåseri ute på nätet och tyckte det var en ganska rolig sammanfattning om hur hästmänniskor ute i stallarna ibland... 2
Svar
25
· Visningar
4 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Minska antalet fästingar på katt
  • Smitare - hur gör ni?

Hästrelaterat

Tillbaka