JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
(Travronden)
Italienske toppkusken Roberto Andreghetti får återigen chansen bakom Nils Enqvists Opal Viking i söndagens Nationernas Pris i Milano.
Läs mer...
Moderator
Att klara sig själv
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Startad av cassiopeja
28 Apr 2023
Svar: 13
Visningar: 3 033
Dagbok
Fastnat i vinkelvolten
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Startad av cassiopeja
18 Sept 2019
Svar: 4
Visningar: 2 364
Dagbok
Björn Goop kör Timoko i Nationernas Pris
Hästnyheter På söndag stundar nästa uppgift för Timoko. Med Björn Goop i sulkyn tävlar han i det italienska storloppet Gran Premio delle Nazione...
Startad av Gunnar
4 Nov 2016
Svar: 0
Visningar: 388
Hästnyheter
Goop kör Princess Grif i italienskt storlopp
Hästnyheter Björn Goop dyker på söndag upp i italienska Turin. Det för att köra Princess Grif i storloppet Gran Premio del Costa Azzura. ...
Källa...
Startad av Gunnar
12 Apr 2016
Svar: 0
Visningar: 474
Hästnyheter
Höstmys-tråden 2026
Hemmet Var på Ikea och såg en fin pumpa, så köpte ddn och blev sugen på lite mer höstdekorationer. Så for till Rusta och köpte två ljusstakar...
parellikusken
Alldeles nyss
Skrivkunskaper genom tiderna
Samhälle Det händer då och då att jag får kommentarer om att jag "skriver väldigt bra för min ålder". Det stämmer nog men det har fått mig att...
Sryoqwe
4 minuter sedan
Parfym
Kläder & Bli fin Fortsätter spamma tråden. Beställde faktiskt tre tester till utifrån vilka parfymer jag gillat i testpaketet, som inte ingick, de kommer...
Skojamindoja
5 minuter sedan
Svar: 434
Visningar: 18 387
Allmänt