Bukefalos 28 år!

Ångest ångest ångest

Vaknade inatt av att det tjöt i öronen och hjärtat rusade. Är så trött, rädd och ledsen. Funderar på om man kan få någon hjälp, men min erfarenhet är att jag inte orkar alla turer som krävs för att komma dit.

Sen har jag massor med människor runt omkring mig som Vill Väl men som förvärrar situationen dubbelt upp. Vill liksom inte såra någon men dom måste backa av.

Sitter på jobbet och försöker att inte bryta ihop. Varje gång telefonen vibrerar till sköljer en fet våg av ångest rakt genom mig. Vill bara bli lämnad ifred! Men det verkar helt omöjligt för folk att förstå. Så får jag dåligt samvete också för dom vill bara väl. Men jag orkar inte.
 

Hej
Det är en hemsk känsla då kroppens alla celler "skriker" och är så spända så spända. Då jag hade ångest och panikattacker så blev jag hjälpt av kinesisk (!) akupunktur. På två behandlingar kände jag redan en ordentlig förbättring. Är det något du skulle kunna tänka dig att testa?

Nu när jag får ångestkänningar så ringer jag akupunktören och då jag är ute i god tid så brukar jag redan efter en behandling känna mig mycket lugnare.

Hoppas du snart mår bättre!
Akuttips: lägg dig på golvet med armarna rakt ut åt sidorna - då är det svårt för kroppen att "krampa".
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
862
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 757
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en väldigt jobbig dag. Och jag vet inte hur jag ska göra för jag orkar liksom inte hålla på kämpa HELA tiden men jag får...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
7 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp