Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Efter vad som känns som en halv evighet och tusen år av otålig väntan verkar det ändå som att det händer nånting och kugghjulen börjar... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 927
Senast: miumiu
·
Dagbok Har sedan en tid tillbaka haft värmevallningar som gör mig fullständigt genomsvettig på mindre än en minut (även när det inte är...
Svar
2
· Visningar
329
Dagbok I ett slags uppvaknande efter London, del ett. På vift i världen igen, men denna gång i Huvudstaden. Och nu med ett solklart syfte och...
Svar
0
· Visningar
389
·
Dagbok Har inte varit så aktiv här i dagboksdelen på sistone då jag kämpat på med livets vedermödor och inte liksom orkat redovisa mitt elände...
Svar
3
· Visningar
1 099
·
Dagbok Det gnagande missnöjet brer ut sig som stora rödrosiga utslag på min hud. Pirrar och svider i hjärtroten; Ibland kommer det till och med...
Svar
0
· Visningar
342
·
Dagbok Har det senaste halvåret eller så haft ett litterärt projekt för mig själv där jag läser om böcker som jag läste i gymnasiet, alltså...
Svar
0
· Visningar
323
·
Dagbok En fantastisk jäkla låt. En fantastisk sångerska. Vi gick på samma gudsförgätna högstadieskola en gång i tiden när Savannbyxor och...
Svar
0
· Visningar
407
·
Dagbok Smaken av parfym och lukten av en svunnen tid. Svindlad på tid. En mening som letar sig fram ur gammalt bråte och välbevarade...
Svar
0
· Visningar
380
·
Dagbok Tänk vad tiden kan gå både fort och långsamt på samma gång ibland. Det känns ju som en annan livstid, det där Före som jag vet fanns där...
Svar
0
· Visningar
452
·
Dagbok Något av det som oroar mig mest med att byta stad är att behöva leta ny stallplats. Trivs så himla bra där vi står nu och jag har nog...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Nota
·
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
1 219
·
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: grodan21
·
Dagbok Igår, på väg hem från stallet ser jag att jag har ett missat samtal från Erik. Han brukar aldrig ringa (för han vet att jag tror att...
Svar
0
· Visningar
740
·
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
515
·
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
750
·
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
2 120
Senast: Görel
·
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: Roheryn
·
Dagbok Kanske verkar konstigt att jag skriver såhär långt i efterhand, och jag vet inte ens om det går att kontakta dig den här vägen men jag...
Svar
1
· Visningar
809
·
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag... 2
Svar
34
· Visningar
7 061
·
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
932
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur