anklams ryttarsällskap

aztecaqs

Trådstartare
Jo jag undrade om det e någon som e med i anklams ryttarsällskap?? :laugh: Och så e det så att jag försökt att mejla dem och får inget svar.. :mad: Så då tänkte jag fråga er om ni nu vet. Anordnar dem Grönt kort kurser?

Funderar på att bli medlem där åsså! :)

//Sandra

Sv: anklams ryttarsällskap

:o
Ups, har vi missat? inte meningen, förlåt!
Du är hjärtligt välkommen till föreningen, vad gäller Grönt Kortkurs vet jag att vårens kurs avslutas i dagarna, men det kommer en ny till hösten!
Vi arrangerar den 23e maj en distanstävling; Greveritten, du är hjärligt välkommen att komma då och träffa oss alla eller om du är sugen på att hjälpa till, maila ditt namn och telefonnummer så kontaktar vi dig. Du kan maila direkt 046-2110873@telia.com så hör jag av mig.
Gäller alla som har lust till en trevlig dag i naturen! hästvana som icke..!!!;););)
alla behövs och är så välkomna! vi frestar med Södra Skånes smaskigaste grillkorv till alla funktionärer....:banana:

Vänliga hälsningar
Görel S
Anklams Ryttarsällskap

Jo jag undrade om det e någon som e med i anklams ryttarsällskap?? :laugh: Och så e det så att jag försökt att mejla dem och får inget svar.. :mad: Så då tänkte jag fråga er om ni nu vet. Anordnar dem Grönt kort kurser?

Funderar på att bli medlem där åsså! :)

//Sandra

Du är jättevälkommen! Gröntkortkurs kommer att stata igen till hösten. Just nu focuserar vi på vår årliga tävling, Greveritten 23/5. Hör gärna av dig så att du kan komma och se på ,kanske tom hjälpa till om du har lust! Vi är fortfarande lite korta på funktionärer....
Men vårenterminen är inte slut efter Greveritten vi kommer att ha flera gemensamma träningar innan sommarvilan-så som sagt hör av dig. Du är varmt välkommen, även om vi är lite uppstressade pga av alla förberedelser just nu!

MVH Sophia Nilsson sekreterare ARS

Hade tänkt gå på Greveritten för att plåta och kolla hur allt går till.. Då kan jag ju snacka och lära känna er trevliga människor! :D *Jippie* :bump:

Sattsar på Grönt Kort till hösten då! :bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 161
Senast: Sharpless
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sharpless
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka