Bukefalos 28 år!

Anmäla djuraffär?

Sv: Anmäla djuraffär?

De följer inte L80 och eventuellt så bor amazonpapegojan kvar i butiken över natten, vilket är olagligt.
 
Sv: Anmäla djuraffär?

Det gäller i första hand papegojor, men finns misskötts även t.ex kaniner så skriv det i anmälan!
 
Sv: Anmäla djuraffär?

Får inte djuren sova kvar i butiken över natten?! :eek: Det visste inte jag! Vart gör de av djuren när affären har stängt då?
 
Sv: Anmäla djuraffär?

Förstår inte varför folk måste gå omvägar via div organisationer istället för att anmäla direkt till kommunen som är tillsynsmyndighet.
Med vilken regel motiverar du att Aran inte får vara kvar under natten.
PL
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har köpt lite barnkläder av en tjej på marketplace, det handlar inte om någon jättesumma, men grejerna har inte kommit, tjejen har...
2
Svar
22
· Visningar
2 423
Senast: Renfis
·
  • Artikel
Dagbok Jag ringde polisen nu om mitt ex. Han la en lapp på min bil igår. Han bor 2,5 timma bort Jag har varit tydlig o sagt/skrikit/skrivit...
2
Svar
39
· Visningar
2 823
Senast: tott
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 237
Kläder & Bli fin Jag tror på riktigt att modepolisen kommer och tar mig om jag skulle ses i en foppatoffel. Det verkar dessutom obehagligt att ha plast...
2
Svar
26
· Visningar
643
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp