Bukefalos 28 år!

Anmälningsavgiften tillbaka pga domarändring

falukorw

Trådstartare
Hur går man tillväga när man vill ha tillbaka del av anmälningsavgiften till utställning pga domarändring? Kommer inte kuna ställa min hane då han är helt ur päls, och passande nog har vi fått domarändring. Har försökt läsa genom utställningsbestämmelserna men hittar inget hur man går till väga där.
 
Sv: Anmälningsavgiften tillbaka pga domarändring

Jag har för mig att dom skulle ta bort det, så att man inte skulle få tillbaka nå pengar fast domarändrigen, men det kansle inte blivit så en.

Men annars kontakta arrangörena, dom läre kunna hjälpa dig.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 337
Senast: geting
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp