Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

En annons på en häst tagen ur en saga även rubriken är "Tagen ur en saga" Känns ju säljande ....not. Får dåliga vibbar av hela annonsen är en holländsk häst som du kan göra allt med, hästen har ett hjärta så stort att alla ryms där och är 110 procent trafiksäker. Hästen känns lite för bra för att vara sann men det är klart att han är ju tagen ur en saga också då är det klart att han är perfekt och kan ha alla egenskaper som man tycker är nödvändiga.
 
Jag har fått otroligt söta Bichon Havanais och Dvärgschnauzer (Schnese) blandras valpar.

När man tycker blandras är svårt att uttala?
 
En annons på en häst tagen ur en saga även rubriken är "Tagen ur en saga" Känns ju säljande ....not. Får dåliga vibbar av hela annonsen är en holländsk häst som du kan göra allt med, hästen har ett hjärta så stort att alla ryms där och är 110 procent trafiksäker. Hästen känns lite för bra för att vara sann men det är klart att han är ju tagen ur en saga också då är det klart att han är perfekt och kan ha alla egenskaper som man tycker är nödvändiga.
Låter ju som dom där tjejerna som förmedlade araber har börjat med något nytt?
 
Har nog missat det där om araberna vet inte vad det var för något? Tyvärr känns det ju som en sån annons där någon mindre kunnig kan bli rejält lurad, hästen känns för bra för att vara sann iallafall för mig.
Det var långa noveller om danser och Vintergatan och hjärtan stora som rymden.
Varenda arab var något alldeles extra.

Var dock några år sen.
 
Jag hoppas en ev köpare kollar noga på bilden. De där är svarta lindor, inte vita 😅
Jag har såna, även om jag inte använt dem på länge. Det är vit typ padd halva lindan och sedan svart elastisk linda resten, man kan se det svarta i mitten av de ihoprullade lindorna 😏

C7239461-F4E2-40A3-9D09-E6965CC6EED6.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
711
· Visningar
53 446
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 520
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var vill vi bo?
  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp