Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

En som säljer en hoppsadel. Ingen info om nånting mer än att 'den passar de flesta' och är brun.

Efter 6 frågor om vad för storlek och annat viktigt att veta som besvarats med 'Du har PM'. Så kommer äntligen en bild på alla siffror man behöver :grin:
Varför? Varför skriver man inte sån info påsen gång?? Fattar inte!
 
En som säljer en hoppsadel. Ingen info om nånting mer än att 'den passar de flesta' och är brun.

Efter 6 frågor om vad för storlek och annat viktigt att veta som besvarats med 'Du har PM'. Så kommer äntligen en bild på alla siffror man behöver :grin:
Varför? Varför skriver man inte sån info påsen gång?? Fattar inte!
Det VÄRSTA jag vet är när man har fem olika kommentarer som frågar om pris och säljaren bara "Du har pm". BARA SKRIV UT DET ISTÄLLET FÖR ATT HA NÅGON SLAGS DOLD BUDGIVNING. Måste ju vara enormt jobbigt att behöva upprepa sig i pm hela tiden???
 
015FFE43-FC5D-4977-A232-A13E9EE3F809.jpeg


Av bilden i annonsen att döma så är det ingen broccoli på grimman, däremot crockomönster 😆
 
Fanns en annons tidigare på hästnet som var hm... speciell. Nu är den borttagen men hittade den i en grupp på facebook.
Imponerande med en häst som kommer och rider kl 9 på morgonen. Sen rullar han en rulle... vad nu det kan vara..
Enligt folk som kommenterade var det stulna bilder i annonsen. Hästen skulle finnas i Kiruna... Vad gör hästarna i Kiruna som rullar rulle?
 

Bifogade filer

  • 305529507_10158688025506674_6490864565266303343_n.jpg
    305529507_10158688025506674_6490864565266303343_n.jpg
    102,8 KB · Visningar: 170
Fanns en annons tidigare på hästnet som var hm... speciell. Nu är den borttagen men hittade den i en grupp på facebook.
Imponerande med en häst som kommer och rider kl 9 på morgonen. Sen rullar han en rulle... vad nu det kan vara..
Enligt folk som kommenterade var det stulna bilder i annonsen. Hästen skulle finnas i Kiruna... Vad gör hästarna i Kiruna som rullar rulle?
Var det en fancy hoppskimmel på bilderna?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
711
· Visningar
53 497
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 054
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 522
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp