Annonsera mera VII

En verksamhet sĂ€ljer av hĂ€star. Vad har de alla gemensamt? Alla Ă€r halta/skadade/under igĂ„ngsĂ€ttning. FörstĂ„r att man behöver friska hĂ€star men ger Ă€ndĂ„ dĂ„lig smak nĂ€r man rensar hus sĂ„. Ännu konstigare nĂ€r man sĂ€ljer dem till avel/sĂ€llskap osv och de Ă€r diffust skadade, importer med okĂ€nd stam och svĂ„rfödda.
 
En verksamhet sĂ€ljer av hĂ€star. Vad har de alla gemensamt? Alla Ă€r halta/skadade/under igĂ„ngsĂ€ttning. FörstĂ„r att man behöver friska hĂ€star men ger Ă€ndĂ„ dĂ„lig smak nĂ€r man rensar hus sĂ„. Ännu konstigare nĂ€r man sĂ€ljer dem till avel/sĂ€llskap osv och de Ă€r diffust skadade, importer med okĂ€nd stam och svĂ„rfödda.
sÄg dem med. KÀndes sÄdÀr.
 
sÄg dem med. KÀndes sÄdÀr.
Jag tÀnker ocksÄ att det i mÄnga fall Àr lite önsketÀnkande att "det Àr bara att sÀlja som sÀllskapshÀst". Om jag skulle haft en sÀllskapshÀst hade ju prio varit en enkel i hantering, kan lÀmnas sjÀlv, krÀver inte extra i form av skor och stödfodring osv. Jag ser inte varför jag ska betala 30k för en hÀst som ska skrutta runt och vara dyr i generell drift rent krasst.
 
Jag tĂ€nker att det kan vara en halvblind person som lagt upp annonsen? Typ "ja men hĂ€r har vi en bild pĂ„ hĂ€sten i hagen ocksĂ„". Alternativt en person med humor som ville kvala in sin annons i den hĂ€r trĂ„den? 😜
Jag tĂ€nkte det jag med det Ă€r nĂ„gon som vill vara med i sĂ„nna hĂ€r trĂ„dar 😂
 
Der hÀr Àr ju ingen vanlig annons, men jag tyckte sÄ himla synd om potatisen. Det hÀr Àr en uppmaning till alla dÀrute, Ifall nÄn ser nÄn potatis som sitter fast, sÄ kan ni vÀl hjÀlpa den att komma lös! Inte bara sÀtta upp lappar!

Screenshot_20220826-153100_Gallery.jpg
 
Der hÀr Àr ju ingen vanlig annons, men jag tyckte sÄ himla synd om potatisen. Det hÀr Àr en uppmaning till alla dÀrute, Ifall nÄn ser nÄn potatis som sitter fast, sÄ kan ni vÀl hjÀlpa den att komma lös! Inte bara sÀtta upp lappar!

Visa bifogad fil 98691
Jag lĂ€ste det som 'potatis, fast tyvĂ€rr i pĂ„se 😟' och tyckte det var rĂ€tt roligt ocksĂ„ 😄
 
"RĂŒbben Romanus

SÄNKT PRIS! Fin begagnad dressyrsadel. Den Ă€r anvĂ€nd och tĂ€vlad i.
Köptes med nĂ€r vi köpte min första ponny (c-ponny, passade helt perfekt. Och han e ”normal” svankad).
SÀljes för jag ska köpa större hÀst, finns en sadelgjord pÄ 50cm som man kan köpa med för 20kr (ocksÄ anvÀnd).
Fortfarande fint skick och kan anvÀndas i minst 7 Är till.
Kanske inte den snyggaste RĂŒbben du kan hitta men den Ă€r billig och fungerar bra.
Helt okej lÀder.
Ej anvÀnd pÄ typ nÄt Är men sÄklart har jag puttast den.

Det gÄr att sÀnka priset med ungefÀr 300kr vid snabb smidig affÀr"

PĂ„ bilden pĂ„ sadeln syns det klart och tydligt att det stĂ„r StĂŒbben
Kan anvÀndas i minst 7 Är till...
Hur kom man fram till just sju?
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Men hur tĂ€nkte man hĂ€r? Jag tycker inte att det Ă€r schysst att annonsera ut en 13 Ă„r gammal hund! Men jag kanske tĂ€nker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 985
Senast: Puffindog
·
HÀstmÀnniskan Och i sÄ fall var nÄgonstans Àr det bÀst att annonsera? :) Det Àr sex Är sedan jag hade medryttarhÀst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik UpptÀckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera sÀljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 477
Senast: MiniLi
·
KlĂ€der & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag pĂ„, och kan nog bli mer. đŸ€­ MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare klĂ€der ha pĂ„ mig...
Svar
4
· Visningar
377
Senast: Trott
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp