Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

Jag gjorde likadant alldeles nyligen. Sadelförmedlaren hade sadeln i ett år och jag sålde på någon vecka så snart jag fått ut den på hästnet.

Tror det även är stor skillnad på vilken förmedlare man använder :)
Min var nog duktig på sadeljobb men inte att aktivt sälja.
Jag lämnade till en butik där du kan låna hem sadlar ifrån
 
Ytterligare en som vill ha fodervärd som skall betala för sig och utbilda hästen.

"Söker därför inte någon som behöver en läromästare eller en häst som kan utveckla ryttaren utan söker efter en tuff ryttare med mjuk hand som vill vidareutveckla och få fint kvitto på sina kunskaper i en häst som redan har potential."
 
Ytterligare en som vill ha fodervärd som skall betala för sig och utbilda hästen.

"Söker därför inte någon som behöver en läromästare eller en häst som kan utveckla ryttaren utan söker efter en tuff ryttare med mjuk hand som vill vidareutveckla och få fint kvitto på sina kunskaper i en häst som redan har potential."
Jag ska börja annonsera så för jobb jag inte vill/kan göra själv och är för snål för att betala för.
"Charmig liten trädgård med fint läge! Du får komma en gång i veckan och klippa gräs i en timme, gräsklippare och bensin ingår. Unik chans att få vists ute bland blommor och träd. Bara 200 kr/gång"
"Letar du efter möjlighet att baka bröd i ett fullt utrustat kök? Nu erbjuder jag mitt 17 år gamla, visserligen lite slitna men praktiska kök till den som vill komma och baka1-2ggr/ vecka. Ugn finns. Ta med egna ingredienser, men brödet du bakat lämnas kvar. Om du vill kan du också få baka kakor. Betalning till köksägaren enligt överenskommelse"
"Läckande fönster! Du, orädda energiska händiga person som inte lider av höjdskräck. Nu har du möjlighet att skaffa erfarenhet av att repatera ett fönster, högt, högt ovan marknivå! Ingen tidigare erfarenhet krävs, men arbetet ska utföras med professionell standard. Egna verktyg krävs, men (skranglig) stege finns. Du betalar bara 1000 för detta äventyr som inte är för dem med svaga nerver. Vågar du?"
 
Jag ska börja annonsera så för jobb jag inte vill/kan göra själv och är för snål för att betala för.
"Charmig liten trädgård med fint läge! Du får komma en gång i veckan och klippa gräs i en timme, gräsklippare och bensin ingår. Unik chans att få vists ute bland blommor och träd. Bara 200 kr/gång"
"Letar du efter möjlighet att baka bröd i ett fullt utrustat kök? Nu erbjuder jag mitt 17 år gamla, visserligen lite slitna men praktiska kök till den som vill komma och baka1-2ggr/ vecka. Ugn finns. Ta med egna ingredienser, men brödet du bakat lämnas kvar. Om du vill kan du också få baka kakor. Betalning till köksägaren enligt överenskommelse"
"Läckande fönster! Du, orädda energiska händiga person som inte lider av höjdskräck. Nu har du möjlighet att skaffa erfarenhet av att repatera ett fönster, högt, högt ovan marknivå! Ingen tidigare erfarenhet krävs, men arbetet ska utföras med professionell standard. Egna verktyg krävs, men (skranglig) stege finns. Du betalar bara 1000 för detta äventyr som inte är för dem med svaga nerver. Vågar du?"
Jobbar du som mäklare? :laugh:
 
Inte riktigt en annons, men tycker det kan passa in här ändå.

Har mig, hästarna och hästtransport försäkrade i Folksam. Idag fick jag dessa fyra brev från dem, plus mail om att jag har nya dokument att läsa på mina sidor
😆


IMG_8180.jpeg
 

Liknande trådar

Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
365
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
59 459
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 140
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 661
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Upplägg nybörjarlektioner ridskola
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp