Annonsera mera VII

Tycker att det är lite intressant att en begagnad Equitrek hästtransport som kom ut på annons i början av veckan för 69' köptes upp av svenska återförsäljaren för märket som nu lagt ut det på annons igen för 146'.

Prisskillnaden är ju ganska betydande, speciellt med tanke på att återförsäljaren sökte någon som hämtade dagen innan den nya annonsen kom ut vilket innebär att det knappast ens kan ha hunnits med någon service.

Det är ju en ovanlig modell och de flesta som letar efter ett sådant borde hunnit se första annonsen så man kan ju fråga sig varför någon skulle vilja betala så mycket mer bara några dagar efter att det såldes från den tidigare ägaren.
 
Folk som tydligen har -7 i framförhållning.

'Söker hovslagare. Flyttat till X för en vecka sedan' (so far so good) 'ganska akut då hästarna gått 4 veckor över tiden' (wtaf?).

Att man letar ny hovslagare när man flyttar förstår jag. Men. Hur kan man ha så dålig förmåga att planera? Sett flera liknande annonser i en lokal fb grupp de senaste veckorna.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
51 087
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 978
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 483
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
386
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp