Ännu en tråd om objektiv...

Sv: Ännu en tråd om objektiv...

Osis.

Då kan jag rekommendera det objektivet jag köpte. Kostar visserligen 3500:- men finns för under 3000:- på något ställe.
Det sved i plånboken men även om man byter kamera så kan jag behålla gluggen, så länge jag håller mig till Nikon iaf och det har jag tänkt göra.

Haha ja det kan man lugnt säga. :p Men jag får ju skylla mig själv, så är det bara.

Ja då blir det väl det dyrare som gäller, men det verkar ju som att man får mycket för pengarna ändå. :)

Tråkigt att objektiven ska vara så dyra. Visar sig att kamerahuset var det billigaste inköpet snart.....

Gillar du ditt 55-200? Tycker det är bra men skulle gärna testa ett upp till 300 för att se skillnad. Fast där säger min plånbok stopp!!! Endast 1 objektiv om året eller ;)

Ja eller hur, men man blir ju så entusiastisk - det är kul att fota! :D

Jag tycker jättebra om 55-200 :) Det är det objektiv jag använder mest, om det inte är inomhus och jag ska fota människor, då kommer man för nära.
Om min plånbok sa ja skulle jag köpa mycket :D

Vem skulle inte det!!!!

Vore smidigt att ha ett 18-200. Då behöver man inte skifta objektiv lika ofta.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag funderar på att köpa ett objektiv till min sambos kamera när han fyller år, som han vill kunna fota fåglar med. Jag kan ingenting om...
Svar
15
· Visningar
1 601
IT & mobiler Jag överväger att investera i en ny kamera då min nuvarande Nikon D3000 börjar kännas rejält seg och sliten. Jag är inte så haj på... 2
Svar
25
· Visningar
2 419
IT & mobiler Jag har en Nikon D3000 som jag för det mesta använder med mitt tamronobjektiv. Jag är lite osäker på vilken modell objektivet är men på...
Svar
6
· Visningar
1 216
Senast: cewe
·
IT & mobiler Jag har en Nikon D40 (ca 3 år gammal) som jag har varit extremt nöjd med. Har till den ett 55-200 objektiv som bara är :love:! MEN...
Svar
9
· Visningar
1 581
Senast: Mononoke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka