Anonym Facebook?

Jag har en profil som är öppen för de jag har som vänner, men är ganska hemlig och stängd för resten. Inget jag skriver syns för någon annan, går någon annan inte på min profil, någon som inte är vän, så syns typ en bild på min hund. Står inte ort, ålder eller nåt sånt. Jag är inte sökbar heller.

Det finns ju måna som heter typ Anna diskoprinsessan Karlsson. De har slängt in nåt random mitt i sitt namn. Då kommer de ju inte upp direkt på Anna Karlsson. Så man kan ju heta typ sin hunds namn också, tex Ludde Anna Karlsson. Eller mellannamn, Karin Anna Karlsson osv.
 

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 136
Senast: Mkb
·
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
22 111
Senast: Otherside
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 555
Senast: gul_zebra
·
Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 690
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp