Anställningsintervju

Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat med tidigare och då fått höra av norsktalande att jag skrivit nästan felfri norska. Kundtjänsten är också inom samma område som jag tidigare jobbat med.

Men jobbet är bara på 25%. Hemifrån. Jag skulle behöva kollegor att träffa irl. Men ja, jobb 2 timmar om dagen är ändå rätt okej. Jag hittade jobbet på af.

Sen sökte jag ett städjobb idag på 50%. Kunde vara bra att fylla ut med.

Tids nog får jag kanske ihop mitt liv. Många bäckar små....
 

Grattis @Wille ! Tänk att du fixat ett jobb inom området du ville, med admin. Även om det är mindre omfattning än du behöver så ser det ur mitt perspektiv ut som en bra pusselbit för det liv du håller på att skapa dig.
Absolut! Det här jobbet passar mig. Jag fick en liten genomgång idag på vilka arbetsuppgifter som behövde göras och det där kommer jag att lära mig snabbt. Handlar mest om att lära sig att hitta i systemen.

Det kommer också vara ett ganska säsongsbetonat jobb där man inte jobbar på sommaren och inte heller över jul och nyår.
 
Absolut! Det här jobbet passar mig. Jag fick en liten genomgång idag på vilka arbetsuppgifter som behövde göras och det där kommer jag att lära mig snabbt. Handlar mest om att lära sig att hitta i systemen.

Det kommer också vara ett ganska säsongsbetonat jobb där man inte jobbar på sommaren och inte heller över jul och nyår.
Det låter ju perfekt! Är det konstant behov på 25% eller kan det komma att öka?
 
Det låter ju perfekt! Är det konstant behov på 25% eller kan det komma att öka?
Jag vet inte riktigt faktiskt. Till en början så var det bara administration. Men jobbannonsen var för kundtjänst så det tillkommer väl sedan när man kan systemen. För som ny på jobbet så kan man inte svara på kundernas frågor. Det är för svåra frågor helt enkelt.

Så exakt var det landar vet jag inte.
 
De hade väl typ redan bestämt sig. I första hand blir det en del administrativa uppgifter tills man lärt sig hur allt funkar. De skulle ordna med inloggningar och instruktioner som jag kan använda. Jag fick komma med löneanspråk som låg där de tänkt sig. Vi har ett nytt möte om en vecka.
Grattis!!!
 
Men GRATTIS!! Så roligt!! :love: :up: Och du. Måste även tillägga här då du låst din tråd om huset; ser underbart ut och inte helt olikt mitt barndomshem, ser urmysigt ut och så vacker vinterbild :love:❤️.
Bilden blev till lite av en slump. Jag skulle ta foto på bikupan och insåg att huset låg fint i bakgrunden. Huset är från slutet av 1800-talet, även om det officiella byggåret är 1913. Övervåningen tillkom på 40-talet. Sen är det ytterligare tillbyggt på ena sidan. Jag gillar de gamla delarna bäst.

Slut på OT.
 
Bilden blev till lite av en slump. Jag skulle ta foto på bikupan och insåg att huset låg fint i bakgrunden. Huset är från slutet av 1800-talet, även om det officiella byggåret är 1913. Övervåningen tillkom på 40-talet. Sen är det ytterligare tillbyggt på ena sidan. Jag gillar de gamla delarna bäst.

Slut på OT.

Ofta då det blir finast; när man inte jagar det ;). Ah! Uppväxt i gammalt hus från 1896 (en del tillbyggd senare), älskar gamla hus! De har en charm inte nya har ❤. Återgår till trådens innehåll och säger Grattis igen 😁😍
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 456
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 516
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
31
· Visningar
1 809
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp