Anställningsintervju

Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat med tidigare och då fått höra av norsktalande att jag skrivit nästan felfri norska. Kundtjänsten är också inom samma område som jag tidigare jobbat med.

Men jobbet är bara på 25%. Hemifrån. Jag skulle behöva kollegor att träffa irl. Men ja, jobb 2 timmar om dagen är ändå rätt okej. Jag hittade jobbet på af.

Sen sökte jag ett städjobb idag på 50%. Kunde vara bra att fylla ut med.

Tids nog får jag kanske ihop mitt liv. Många bäckar små....
 

Tack alla!

Jag får hoppas att jag inte har konkurrens av någon med norska som modersmål för då lär jag inte få jobbet. Men för att vara svensk så klarar jag norskan bra. De har ju lite annorlunda grammatik så det är inte bara att byta ut orden rakt av. Och jag är nog kanske lite ringrostig på norska också. Det är ju 3½ år sedan jag sist hade kundtjänst på norska.
 
Tack alla!

Jag får hoppas att jag inte har konkurrens av någon med norska som modersmål för då lär jag inte få jobbet. Men för att vara svensk så klarar jag norskan bra. De har ju lite annorlunda grammatik så det är inte bara att byta ut orden rakt av. Och jag är nog kanske lite ringrostig på norska också. Det är ju 3½ år sedan jag sist hade kundtjänst på norska.

Vad spännande! Håller tummarna imorgon! 😍
 
De hade väl typ redan bestämt sig. I första hand blir det en del administrativa uppgifter tills man lärt sig hur allt funkar. De skulle ordna med inloggningar och instruktioner som jag kan använda. Jag fick komma med löneanspråk som låg där de tänkt sig. Vi har ett nytt möte om en vecka.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 454
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 515
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
31
· Visningar
1 806
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp