JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
...har jag kommit riktigt nära att ha en bra avelstik igen.
Humlans höfter är avlästa - A
Nu är det bara ögonlysningen kvar, fast den får vänta till efter nyår eftersom hon inte skall paras förän i vår.
Träning av vuxen reaktiv hund
Hundträning Som väl många härinne vet har jag en omplacering, en tik som nu hunnit bli 6 år och som bott hos mig i 1½ år. Hon var omhändertagen av...
Startad av Roheryn
17 Apr 2026
Svar: 5
Visningar: 697
Hund
Fodervärdsavtal och utrustning
Övr. Hund Vi har en mellanstor avelstik på foder sen 2023. Hon är 4,5 år idag och nu börjar uppfödaren få bråttom med meriteringar och...
Startad av Whoever
8 Apr 2026
Svar: 37
Visningar: 1 927
Hund
Tilltagande rädsla hos hund - erfarenheter sökes!
Hundhälsa Jag skriver det här med stor sorg och hoppas på sakliga råd från er som har erfarenhet av hundar med svår ångest eller ljudrädsla.
Vi...
Startad av Jensa75
10 Jul 2026
Svar: 58
Visningar: 2 665
Hund
Hjälp min hund håller på att dö
Hundhälsa Igår åkte vi akut till veterinären för att vår hund hade satt ett tuggben i halsen. Vi trodde då att det bara skulle gå att ta ut det...
Startad av Castellini
31 Jul 2026
Svar: 78
Visningar: 7 710
Hund
Bröstcancer
Dagbok Nu har jag haft konsultation med bröstkirurg och plastikkirurg. Mycket märklig upplevelse att ha två kirurger som mäter mig med...
VLMF
Alldeles nyss
Svar: 34
Visningar: 4 163
Dagbok
Pusseltråden
Fritid Det där finns på min önskelista.
Klara
3 minuter sedan
Svar: 1 283
Visningar: 85 683
Allmänt
September-utmaning
Kropp & Själ Långsammaste milen hittils idag. Träningsvärk men inte så farligt, konditionen funkade men kroppen hade ändå andra åsikter. Fick...
Sryoqwe
5 minuter sedan
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
23 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 966
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
45 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 597
Hund