N
Nukleotider
Sv: Antskallhalsband - funkar de?
Calazirya: om de ringer på dörren och jag inte är hemma signalerar dom självklart att de är något utanför. Pga att dom är en HUND
.. Sen tystnar dom direkt och lägger sig..... Jag har förklarat vilken metod jag jobbar med och vilka omplaceringar jag har och får in ibland.. De du frågar har jag i andra inlägg förklarat. varför en HUND signalerar. och hur vi jobbar med våra hundar. De är självklart bara en liten bit av hur vi jobbar. Som sagt helheten är viktig för att resultaten ska bli dom bästa.
De är så mkt i amichien som man får förstå tillämpa och fördjupa sig i.
De är inte som vissa tror att de räcker att läsa böckerna. och sen tycka att man kan allt vad de innebär.
De är när man tillämpar, lär, och lyssnar och utbildar sig som man börjar bygga kunskap.
Nu har jag vovvar att ta hand om
ha de bra med hästar och hundar
*voff voff*
Calazirya: om de ringer på dörren och jag inte är hemma signalerar dom självklart att de är något utanför. Pga att dom är en HUND
De är så mkt i amichien som man får förstå tillämpa och fördjupa sig i.
De är inte som vissa tror att de räcker att läsa böckerna. och sen tycka att man kan allt vad de innebär.
De är när man tillämpar, lär, och lyssnar och utbildar sig som man börjar bygga kunskap.
Nu har jag vovvar att ta hand om