Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Funderar på om man kan göra nått med balplast förutsatt att det inte luktar så jävligt
begagnad ska du nog inte ens tänka tanken på, men leta reda på någon bonde som har rullar på lager så kan du säkert få knycka några varv ny plast...Rulla några varv från "över bysten" och ner till valfri klänningslängd (allt från musikant till fotsid funkar ju...) O du håller benen en aning isär när du virar på den så får du ju lagom vidd på kjolen.


Annars kan man alltid göra en sarong av ett lakan. Sätt ena kortsidan över bysten och knyt ihop hörnen bak på ryggen. Trä lakanet mellan benen och upp över rumpan, knyt de andra hörnen runt midjan. Lätt som en plätt!
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Det var en sån sittning på skolan häromsistens. Jag deltog inte själv, men de outfits som väckte störst uppmärksamhet bars tydligen av två killar som hade iklätt sig såna där uppblåsbara badkrokodiler. Bara att skära ut hål för armar, ben och ansikte, så har man klädseln klar sen. Kan nog bli lite svettigt dock.
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Ta på dej en blå sopsäck och sätt bomull på huvud och fötter och vips så är du en tops.
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

*kl*


Tror att det får bli att vira in sig i gladpack och silvertejp. Känns som en rätt enkel grej att göra
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

*kl*


Tror att det får bli att vira in sig i gladpack och silvertejp. Känns som en rätt enkel grej att göra

Det beror på vad definitionen av enkel är. Om det är enkelt att ha vätskebrist och EXTREMT huvudvärk i två dagar efter maskeraden så visst. Men inte annars. (Japp, egen erfarenhet):grin:

Jag gillade annars förslaget med krokodil, men det är väl samma problem där:meh: Jag återkommer om jag kan komma på något alltså:D
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

Åh men det var det fränaste! En sån vill jag ha!!
 
Sv: Anything but clothes. Vad ska man ha på sig?

+ ameo

Äh det lär nog vara värt det. Man behöver ju inte packetera in varenda cm av kroppen. Får nog bli nån form av klänningsvariant tror jag
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 563
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp