Apassionata?

Djurjouren

Trådstartare
Ni som såg showen, vad tyckte ni? Jag var väldigt positivt överaskad, fint komposition av musik, människor och hästar, och överlag bra ryttare.

Sv: Apassionata?

Du har inte ett lust att göra ett kort sammandrag av showen?

Gick själv aldrig och såg den...inte alltid ekonomin tillåter. :p

Jag var och såg showen i lördags kväll.
Överlag tyckte jag det var en jättetrevlig show med bra blandning mellan humoristiska inslag (åsnorna) till vacker ridning. Och däremellan de vilda kosackerna. Herre jesus vilka galningar! haha!
Tyckte det mesta såg bra ut, reagerade dock på en häst som såg väldigt spänd ut och inte riktigt trivdes med situationen, men man vet ju aldrig om det var dagsformen, att den var ovan m.m.

Jag ska helt klart se fler hästshower iaf! :D

man kan åka till Snowdonia i Wales och titta på Equilibre Horse Theater

http://www.equilibre.co.uk/

:D

To be or not to be .... the Shakespear Globe

de haft olika tema föreställningar dock

hade varit något för Ishotellet och IsGlobe teatern - Ishäst teater :-)

vad jag yrar :-)

Jag såg showen i fredags... å jag kom på mig själv vid flera tillfällen där jag bara satt å gapa!!
Tyckte det var en kanonshow, välplanerad men ljus och ljud.
Elden och rökmaskinen gjorde också sitt.
Rent ridmässigt blev jag också imponerad. En del hästar var riktigt trevliga. De flesta ryttarna red mjuk och fint, även de vilda kosackerna.
Jag såg inga stressade hästar, uppfattade mer att hästarna gillade det dom gjorde och var ivriga att visa upp sig. Den som såg mest osäker ut var Minnas häst, det var även den enda hästen som visade någon form av ökning. Ja å möjligtvis åsnan också :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Någon med erfarenhet av tinker här? Hur är dom att rida? Överlag tunga eller? Fång-benägna? Robusta och friska? Bra hovar? Har hört om... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 974
Senast: Mearas
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 501
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 239
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 071
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Svensk Politik 4
  • Att lämna i smyg

Hund, Katt, Andra Djur