En app där jag lätt kan spara och kategorisera länkar till recept.
Detta är en suveränt bra app, stowr
https://www.stowr.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En app där jag lätt kan spara och kategorisera länkar till recept.
Ja, eller rent av tio kronor, det känns ok om man är nyfiken nog.Själv skulle jag vilja ha en app som låser upp tidningsartikar för nån krona. Det är så fruktansvärt irriterande att klicka in på en intressant artikel och så är den låst. Jag betalar gärna för att läsa, men orkar/ vill inte registrera mig hos varje lokaltidning som finns i landet.
De borde ha den så att den går att använda för olika sporter som tex klättring också och uteritt för orter där stall ligger tätt.Dyktinder. Jag behöver fixa ett dyknätverk med ett par stycken, just nu matchar min instruktör ihop mig med lite olika personer.
Men det hade varit smidigt med en app för att hitta folk som vill dyka ihop på mer regelbunden basis.
dykarna.nu har forum där man brukar hitta dykkompisar plättlätt.Dyktinder. Jag behöver fixa ett dyknätverk med ett par stycken, just nu matchar min instruktör ihop mig med lite olika personer.
Men det hade varit smidigt med en app för att hitta folk som vill dyka ihop på mer regelbunden basis.
När jag för ca ett år sedan flög av med dunder och brak mitt ute i skogen och fick en ordentligt smäll mot huvudet, så sökte jag efter en app som man kunde starta vid ridturen och som sedan om man blev stillastående/avsvimmad skulle larma ens fördefinierade kontakter med en gps-position.
Hittade någon som verkade göra just detta, men fick det inte att fungera. Har för mig att den inte fungerade i Sverige.
Åh det låter som något jag vill ha! Tack!Detta är en suveränt bra app, stowr
https://www.stowr.se/
https://badplatsen.havochvatten.se/badplatsen/karta/#/Jag vill veta temperaturen i min badsjö!
Meetup är bra för att hitta likasinnade i sitt område att hitta på saker med! Du kan kanske testa att göra en grupp typ "Dykning i xxx" och se om någon nappar?Dyktinder. Jag behöver fixa ett dyknätverk med ett par stycken, just nu matchar min instruktör ihop mig med lite olika personer.
HELT enig!Själv skulle jag vilja ha en app som låser upp tidningsartikar för nån krona. Det är så fruktansvärt irriterande att klicka in på en intressant artikel och så är den låst. Jag betalar gärna för att läsa, men orkar/ vill inte registrera mig hos varje lokaltidning som finns i landet.
Swish är verkligen webbutvecklarnas gåva till mänskligheten!Här i Skottland väntar vi fortfarande på Swish el. liknande...![]()
Här i Skottland väntar vi fortfarande på Swish el. liknande...![]()
Du anar inte vilka suckar och blickar man då får som icke-Swishinnehavare i Sverige! Folk reagerar ungefär som om jag hade sagt att jag bor i en stuga utan el och gillar att äta hundvalpar till frukostHaha, vi var i UK för ett par veckor sedan och suckade och stönade över att man inte kunde använda Swish. Man vänjer sig fort vid en så bra tjänst!
Jag anar. Därför undviker jag nogsamt situationer där det kan krävas...Du anar inte vilka suckar och blickar man då får som icke-Swishinnehavare i Sverige! Folk reagerar ungefär som om jag hade sagt att jag bor i en stuga utan el och gillar att äta hundvalpar till frukost![]()
"Endomondo" loggar många aktiviteter. "Equilab" är en app speciellt framtagen för ridning.De borde ha den så att den går att använda för olika sporter som tex klättring också och uteritt för orter där stall ligger tätt.
Jag fattade inte förrän nyligen att vi i Sverige använder swish mera än vad man gör i andra länderHaha, vi var i UK för ett par veckor sedan och suckade och stönade över att man inte kunde använda Swish. Man vänjer sig fort vid en så bra tjänst!
Jag vill ha en sån app! Men som absolut skickar sms, jag som gravt hörselskadad missar sååå lätt sån här info även på kollektivtrafiken. Sitter kvar och ser lätt förvirrat runt omkring medan alla andra suckar och stönar eller reser på sig för att gå av. Och jag har absolut ingen aning vad som pågårJag skulle vilja ha en app för trafikmeddelanden, där man kan välja om man vill ha dem upplästa som på radio (där de bryter ordinarie sändning) och/eller som textmeddelande. Och att meddelandena ifråga sänds ut från mobilmasternas sändare, så når de alla anslutna enheter i rätt område.
Då kan man lyssna på sin cd, ljudbok, spotifylista eller reklamradiostation utan att missa viktiga trafikmeddelanden...