App, timer med flera steg

Bukefalos 30 år!

Silver Girl

Trådstartare
Är det någon som har tips på en app med timer där man kan ställa in flera steg? Med tydligt ljud mellan stegen så man kan ha mobilen i fickan.

Jag har påbörjat ett jogging-program och har nu kommit till att jogga olika långt med vila mellan. Jag har en enkel app som har två steg, träning och vila, och som man kan upprepa. Men den fixar inte att t ex jogga sju minuter, gå i två och sedan jogga fyra.

Tror denna kunnat passa, lite osäker på hur många olika du kan lägga in i gratisvarianten per pass:
1000020498.webp

Är det någon som har tips på en app med timer där man kan ställa in flera steg? Med tydligt ljud mellan stegen så man kan ha mobilen i fickan.

Jag har påbörjat ett jogging-program och har nu kommit till att jogga olika långt med vila mellan. Jag har en enkel app som har två steg, träning och vila, och som man kan upprepa. Men den fixar inte att t ex jogga sju minuter, gå i två och sedan jogga fyra.
Jag kör med denna. Oftast använder jag den enbart för jämna intervaller, men det går att specialdesigna intrtvallschema med olika många minuter etc. (jag påbörjade också ett joggingprogram för ett tag sedan, där det fungerade med denna, men jag höll inte på så länge med programmet i slutändan :p )

Screenshot_20250604-210915.webp

Jag kör med denna. Oftast använder jag den enbart för jämna intervaller, men det går att specialdesigna intrtvallschema med olika många minuter etc. (jag påbörjade också ett joggingprogram för ett tag sedan, där det fungerade med denna, men jag höll inte på så länge med programmet i slutändan :p )

Visa bifogad fil 168740
Det är ju den jag har nu. Hur får du till flera steg?

Om den säkert fungerar som jag vill har jag inget emot att betala en liten engångssumma, men absolut ingen prenumeration.

Fattar! Jag har bara gratisvarianten och kunde iaf lägga in mer än bara x antal vissa minuter. Den är begränsad till typ 2-3 färdiga pass märkte jag då, man måste radera innan man gör ett nytt. Men mer har jag inte testat.

Har inte helt vanliga träningsappar som Runkeeper den funktionen? Meningslöst svar kanske för jag har inte använt dem på evigheter 😄 men har verkligen för mig att jag kunnat ställa in sådant.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka