Aptus Relax

Pilot

Trådstartare
Är det någon här som har testat Aptus Relax till sin hund?
Varför? och gav det någon effekt?
Eller känner du någon som testat?
 
Är det någon här som har testat Aptus Relax till sin hund?
Varför? och gav det någon effekt?
Eller känner du någon som testat?
Hej. Jag har testat det på min mycket gamla Långhåriga Collie tik och faktiskt på min katt. Båda åt bit med god aptit. Inte minsta biverkning varken på hund eller katt. Viktigt är dock att fasa ut och ej sluta tvärt. Följ dosering efter vikt mycket noga och ha gärna veterinär kontakt. Katt var det superbt hund trivdes bra mycket bättre på Zylkene kapslar. Rådgör med veterinär först. Karens på båda sorterna.
 
Hej. Jag har testat det på min mycket gamla Långhåriga Collie tik och faktiskt på min katt. Båda åt bit med god aptit. Inte minsta biverkning varken på hund eller katt. Viktigt är dock att fasa ut och ej sluta tvärt. Följ dosering efter vikt mycket noga och ha gärna veterinär kontakt. Katt var det superbt hund trivdes bra mycket bättre på Zylkene kapslar. Rådgör med veterinär först. Karens på båda sorterna.
Tack för svar, det är i samråd med veterinär som det testats.
Däremot har jag inte märkt någon effekt alls av det tyvärr.
 

Liknande trådar

Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
436
Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 496
Senast: Åsa A
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp