Är de verkligen bra?

Oxxx

Trådstartare
Nu när det har varit Horse show o så, har jag såklart shoppat upp mej lite gran :D .
Eftersom jag letade efter transportskydd kom jag över sånna. Fick betala 150 kr för alla 4 skydd (höga), som var från Svea-sverigetäcket. Tycker det var värdens kap, men hur är kvaliten egentligen? De kan väl inte vara så bra med tanke på priset?
:confused:
Någon som vet och/eller har transportskydd där ifrån?

Sv: Är de verkligen bra?

En i stallet har rutiga svea sverige skydd och matchande täcke.
Skydden är ganska så "slappa" och inte så stabila... hon som har dem brukar ha dressyrskydd under från JHL och så SS-transportskydden över när hon ska åka på träning. Annars är dom helt ok.

Sv: Är de verkligen bra?

Jo de känns lite slappa, men eftersom jag inte har någon häst att prova de på var jag inte säker.
De är nog värda sitt pris iaf skulle jag tro.
Tack för svaret :bow: :bow:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 054
Senast: Juli0a
·
Äldre Hej! Jag är generellt dålig på matematik och att tänka klart juridiskt är inte min bästa förmåga just nu, så jag skulle blir jätteglad... 2
Svar
35
· Visningar
5 666
Senast: lbb
·
Utrustning Efter att ha slitit på samma rid-/stalljacka i många, många år inser jag att den kommer att behöva bytas ut inom kort. Jag har tittat... 2
Svar
33
· Visningar
5 769
Senast: Mimmimamma
·
Avel Som trådrubriken avslöjar, handlar detta om ston, i avel...Jag letar/säljer inte något själv, men fördriver ofta tiden med att titta... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 475
Senast: fridshem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka