Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja red en shettis när jag va större än du, jag tror det är lugnt, så stor är du inte även om du är lite för stor (kanske dags att hitta en större ponny att rida utöver den lilla)
Glad att höra att jag kan rida henne ett tag till =) Vi rider bara i skog o mark..Jag har testat hoppa en liiiiiiiiiten stock en gång och det gick bra o hon verkade tycka det var kul, men det e inget jag ska göra så dirket
Jag tror inte att du är för tung för ponnyn men kanske lite för lång. Det blir svårt att sitta rätt och inverka med sitsen på ett bra sätt. Jag hade nog försökt hitta en lite större ponny. Tråkigt när man växer ur dom små
hehe vilken gullig^^
Men "min" ponny melissa verkar inte besväras av att bli riden..hon tycker det är jättekul och är alltid pigg..Och jag rider ju inte särskilt hårt...tar d mest lugnt
Hästhantering
Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny!
Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
Trädgård & Växter Är du 100% säker på att det är dött? Mitt fikon brukar se stendött ut trots att det lever. Lurar mig nästan varje år. (Tänkte bara så...