Fientlig? Spännande, jag förklarar saker som du tydligen inte visste och då är jag fientlig? Jag har hela tiden utgått från vad du har skrivit, du ifrågasatte om tält kunde vara bättre än lägenhet och jag förklarade varför, du hävdar att det är sällan minus 30 i storstads regionen och jag påpekar att det finns rätt gott om stora städer norr om Stockholm som har -30 nästan varje år. Har du minusgrader i en lägenhet så kommer du inte att kunna torka några kläder, däremot går det fint att torka kläder i ett tält. Men självklart är det allra bästa ett hus som du kan värma med en rejäl värmekälla bättre än ett tält, men ett tält kan vara ett bättre alternativ än en utkyld lägenhet. Ett alternativ kan vara att slå upp tältet inne i lägenheten och på så sätt få bättre förutsättningar.
För mig personligen är det dock inga problem som jag har skrivit tidigare i tråden, kamin och öppenspis gör att jag klarar mig rätt bra i vårt hus, något som vi har testat på när bergvärmen la av mitt i vintern, naturligtvis på en helg och ja det var -30 och vid det tillfället höll det i sig i två veckor, vi fick igång bergvärmen efter två dygn.