Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bra att du talade om hur du mår iaf... och det är bra att du känner att du inte mår helt 100.
Jag kände aldrig själv att jag va dålig, bara att jag va tvungen att sova en timme mitt på dan
Mitt blodtryck steg oxå, så det är ju helt klart en varning...
Hoppas att det går bra för dig.
Jag jobbade heltid till sisådär v 20 någonting. Därefter blev det, om jag minns rätt, halvtid. Sedan kanske i v 25 blev jag omkullsprungen av häst som kom lös (jobbade på ridklubb) men det gick bra - dock blev jag därefter sjukskriven 25%, jobbade endast m kontorsjobb. De sista två mån var jag helt sjukskriven och hade ganska så orörliga veckor (åkte t ex rullstol vid alla promenader längre än 5 meter) pga svåra sammandragningar, låg även inne på BB mycket.
Men men, slutet gott allting gott
/Cecilia - mamma till två snart tonåriga killar...
Trädgård & Växter Haha det förstår jag! Jag har bara ett och det är rätt litet än (såpass att en längre person kan plocka allt utan stege) så jag har...
Kropp & Själ Hade ni varit hemma dag 1, med halsont? Det i sig är ju inget allvarligt symptom, men utifrån tidigare erfarenheter vet jag ju till 90%...
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...