Arabiska Fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var det där med kostnaden :-). Men ja, tids nog ger jag mig nog.
Ja, WoW är ju i överkant även i begagnatklass i Sverige. och de pengarna vill man inte lägga på "andrasadeln" dvs hopp om man till vardags nyttjar dressyren mest.

Men det lutar åt en sådan i dressyrmodell även för mig, när den aktuella väl slutar fungera till min kära tunna.

Maxflex? Hunnit prova? Finns ju hoppmodell också.
 
Ja, WoW är ju i överkant även i begagnatklass i Sverige. och de pengarna vill man inte lägga på "andrasadeln" dvs hopp om man till vardags nyttjar dressyren mest.

Men det lutar åt en sådan i dressyrmodell även för mig, när den aktuella väl slutar fungera till min kära tunna.

Maxflex? Hunnit prova? Finns ju hoppmodell också.

Kollade med en återförsäljare till Maxflex och hen sa att kanalen inte är bred nog i deras sadlar :-(. Anläggningsytan verkar också variera beroende på återförsäljare (har kollat runt lite).
 
Galishimo sätts igång efter en längre vintervila. SÅ KUL ATT RIDA HONOM IGEN!! :bump:

_DSC0173.JPG


1.JPG


4.JPG
 
Jag tror det blir en bruksschäfer nästa år, faktiskt. Jag avlivade min Tervuerens förra året när hon var 13 år och har funderat länge på en ny. Men ska spara lite mer semesterdagar och knåda min chef om att få arbeta lite mer hemifrån nästa år... ;) Så avis på dig, hon ser JÄTTEFIN ut! Fantastiskt val!
 
@LFreddy: Alltså... oavsett hur vackra de är är aldrig den där nyansen fin :meh: min moster kallade sin häst, som jag sedan tog över, för "älgen" i den där fasen... :D

Haha Älgen ja det ska nog jag med ta efter :laugh: Den där bilden från barndommen av en vacker vit Arab med lååång flygande man och svans och ett svävande steg...ja känns lite långt borta just nu :D Dessutom skulle jag ju inte ha ngn skimmel jag skulle ha ett brunt sto :angel: ja ja det är ju individerna man faller för ;)
 
Haha Älgen ja det ska nog jag med ta efter :laugh: Den där bilden från barndommen av en vacker vit Arab med lååång flygande man och svans och ett svävande steg...ja känns lite långt borta just nu :D Dessutom skulle jag ju inte ha ngn skimmel jag skulle ha ett brunt sto :angel: ja ja det är ju individerna man faller för ;)
Säg till om du vill byta... Har ett brunt sto... Envis som en åsna mellan varven och för tillfället ett litet pälslossande monster, men söt är hon...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Dotterns nya D-ponny, arabiskt fullblod, behöver ett nytt träns. Ni som har erfarenhet av arabiska fullblod, har ni tips på vilka träns...
Svar
2
· Visningar
547
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
59 60 61
Svar
1 216
· Visningar
82 596
Senast: Sel
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 923
Senast: Therese1988
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 427
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp