• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hege
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 877
H

hege

Hejsan!!!
Är det någon här som kan mycket om ardennrar??
Jag söker en häst som finns avbildad på en gammal stol hos mig.
Den heter Valbin det står även ett nummer bakom och det är 4596.
Är det någon som vet något om denna häst eller vet någon annan som jag kan kontakta.

:confused:

hejsan. ta och kontakta avelsföreningen för svenska ardenner hästen. dom kan säkert hjälpa dig.
www.ardennerforeningen.nu har du ardenner själv? jag ett ardenner sto som jag ska börja och köra i skogen med.
lycka till.

Hej Jessica!
Nej någon ardenner har jag inte, men jag har en nordsvensk och några andra raser.
Mitt intresse av denna häst var att den finns avbildad på en stol som jag ärvt av min morfar. Vore kul att veta när hästen levde och om den funnits i vår släkts ägo.

Lycka till med din ardenner.

p.s ardennrar tycker jag är en helmysig ras d.s

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 692
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 837
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 172
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V