H

hege

Hejsan!!!
Är det någon här som kan mycket om ardennrar??
Jag söker en häst som finns avbildad på en gammal stol hos mig.
Den heter Valbin det står även ett nummer bakom och det är 4596.
Är det någon som vet något om denna häst eller vet någon annan som jag kan kontakta.

:confused:
 
hejsan. ta och kontakta avelsföreningen för svenska ardenner hästen. dom kan säkert hjälpa dig.
www.ardennerforeningen.nu har du ardenner själv? jag ett ardenner sto som jag ska börja och köra i skogen med.
lycka till.
 
Hej Jessica!
Nej någon ardenner har jag inte, men jag har en nordsvensk och några andra raser.
Mitt intresse av denna häst var att den finns avbildad på en stol som jag ärvt av min morfar. Vore kul att veta när hästen levde och om den funnits i vår släkts ägo.

Lycka till med din ardenner.

p.s ardennrar tycker jag är en helmysig ras d.s
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 267
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Senast: Sasse
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Livi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp