Årets sommarvärdar

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 180
  • Visningar Visningar 8 132

Bukefalos 30 år!

Ann Heberlein var bra, lite annorlunda att hon inte pratade om sig själv men ämnet kändes viktigt att belysa. Musiken bidrog bra till historien också tycker jag.

Och Olof Wretling är som ingen annan! :love: Älskar hans berättande och var övertygad om att det skulle bli bra, han har ju också vinterpratat en massa gånger. Jag hade önskat att det skulle vara dubbelt så långt. Både roligt och allvarligt om vartannat.

Tyckte om Johan Erikssons sommarprat. Sarah Sheppard var också bra, Marie Göranzon bäst hittills tycker jag.
Maria Maunsbach var sådär, men gillade magdansgänget, jag också. Patrik N var rätt intressant medan Alexander Karims prat bara kretsade runt honom själv. Skämskudde på sången till frun.

Jag har några att ta igen, har inte hört alla.

Min favorit hittils är Jonas Bonnier. Bra berättelse och jag tappade inte intresset. Jag lyssar i ordning och har precis avslutat Carolina Dybeck Happe, som jag tyckte var för ytligt och inte så spännande.

Sarah var nog bästa hittills, men så älskar jag dinosaurier. :love: Det som drar ner betyget var att musiken var väldigt svårlyssnad, det är första sommarpratet jag var tvungen att hoppa framåt för att skippa flera låtar. Enda låten som passade bra var R.E.M.

Sarah var nog bästa hittills, men så älskar jag dinosaurier. :love: Det som drar ner betyget var att musiken var väldigt svårlyssnad, det är första sommarpratet jag var tvungen att hoppa framåt för att skippa flera låtar. Enda låten som passade bra var R.E.M.
Tyckte hon hade valt musik som passade väldigt bra till sitt ämne.

Jag klarade som sagt inte av att lyssna till flera av låtarna, så för mig funkade det inte. Men jag gillade det hon pratade om. :)
Jag lyssnade på henne under en av mina långkörningar, det var en aha-upplevelse när jag insåg att musiken var på samma tema som sommarpratet och det hamnade på ytterligare en annan nivå. Precis som sista låten med R.E.M, It's the end of the World as we know it, när hon precis pratat om hur jorden en dag skulle slukas av solen.

Jag lyssnade på henne under en av mina långkörningar, det var en aha-upplevelse när jag insåg att musiken var på samma tema som sommarpratet och det hamnade på ytterligare en annan nivå. Precis som sista låten med R.E.M, It's the end of the World as we know it, när hon precis pratat om hur jorden en dag skulle slukas av solen.

Jo, jag är helt med på hur du menar. Men för mig var upplevelsen annorlunda, då flera låtar var väldigt jobbiga att lyssna på. Oavsett vad de handlade om. Så för mig blev det inte en bra upplevelse och det drog ner mitt betyg på sommarpratet.

Marias sommarprat var trevligt, men musiken passade inte mig (däremot rätt bra på temat).

Anns prat är bästa hittills! Verkligen ett tungt, men viktigt ämne och som indirekt berör mig. Musiken passade så bra ihop också.

Men usch vad jag ligger efter i lyssnandet.

Marias sommarprat var trevligt, men musiken passade inte mig (däremot rätt bra på temat).

Anns prat är bästa hittills! Verkligen ett tungt, men viktigt ämne och som indirekt berör mig. Musiken passade så bra ihop också.

Men usch vad jag ligger efter i lyssnandet.

Ändå ligger jag ännu mer efter än du 😅

Lyssnade idag på Ruth Kvarnström Jones sommarprat. Konstaterar att formatet nog inte passar mig tyckte det var segt och tråkigt. Som de flesta andra sommarprat jag lyssnat på tidigare år. Så nu är det nog definitivt färdiglyssnat på sommarvärdarna för gott för min del.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad ska min son betala?
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar