Klart bland det bästa sommarpratet jag lyssnat på. Men så är jag tokigt konstintresserad och gillar verkligen hennes konst.Tack för påminnelse! Jag har lyssnat på alla men glömt idag av någon anledning. Det verkar kunna passa mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart bland det bästa sommarpratet jag lyssnat på. Men så är jag tokigt konstintresserad och gillar verkligen hennes konst.Tack för påminnelse! Jag har lyssnat på alla men glömt idag av någon anledning. Det verkar kunna passa mig.
Håller med! (Utan att alls ha erfarit hennes konst, än, förutom rent språkligt i sommarpratet då.)Klart bland det bästa sommarpratet jag lyssnat på. Men så är jag tokigt konstintresserad och gillar verkligen hennes konst.
Nej, jag vet inte. Jag har trott att den är 100% dödlig och är förvånad att någon levt med det i fyra år.Det vet jag inte, men eftersom du ställer frågan som du gör så antar jag att du vet. Jag sökte på nätet när jag fick veta om hans sjukdom och minns att prognosen för sjukdomen var mycket dålig. Men som jag skrev så var det ett hopp, ett önsketänkande jag fick när jag lyssnade, och känslor är ofta inte grundade i fakta. Och man brukar ju säga att hoppet är det sista som lämnar människan...
Jag fattade inget av Maries sommarprat. Det var osammanhängande och högst förvirrande. Inte alls min typ av musik heller, men jag uppskattar att hon sa låt och artist nästan varje gång. Jag uppfattade det som att låtarna passade bra till det hon pratade om, men jag minns knappt nåt av det hon sa.
Nej, jag vet inte. Jag har trott att den är 100% dödlig och är förvånad att någon levt med det i fyra år.![]()
Jag går helt emot strömmen av recentioner (i tidningar) och verkligen gillade Jan Rippes prat, bra musikval också
Kunde varken med Idra Igow och Maria Sid, dom pratade så oengagerat så öronen stängde av![]()
Klart bland det bästa sommarpratet jag lyssnat på. Men så är jag tokigt konstintresserad och gillar verkligen hennes konst.
Jag lyssnar från början och framåt och tycker generellt att det är få som är dåliga. Idag var det dock Ewa Fröling och då var jag mest![]()
Lyssnade på han idag och håller med dig - braDagens värd Martin Peterson pratar om galenskapen, historierevisionismen och nedmonteringen av kunskapssynen som pågår i USA. Bra.