Arg och sårad

Sv: Arg och sårad

Ah, jag läste ju bara första sidan när jag skrev mitt svar. Missade att det var en lååång tråd.

Jag rekommenderar ändå att man kan disktutera saker utan att skrika åt varann. Det verkade ju inte bara vara en person som tappar fattningen....

Jag skulle nog oxå tappa fattningen i de läget!
Du kan inte ana vad mycket konstigt hästfolk det finns!
Vissa människor går det inte att prata med.
Det har gått så långt att vi slutade med att ta inhyrningar,vi hyr själva och hjälps åt i det stallet vi står in nu!
Min häst har stått i samma box sen han kom till oss,det skulle aldrig fall mig in att flytta honom för en annan häst!Han skulle inte må så bra utav det,det vet jag.
 
Sv: Arg och sårad

Har nu läst hela tråden! Snacka om drama med superslut! JÄTTEGRATTIS!!! Förväntar mig nästan en video här på buke av vigseln!Vilka underbara släktingar du verka ha! Kan inte tycka att du gjorde annat än rätt, tufft jobbat! Vissa gånger måste man vara hård vare sig man vill eller inte. JÄTTEGRATTIS ännu en gång och hoppas eran dag blir som NI vill!! Kram :bump::banana::d:bow:
 
Sv: Arg och sårad

Har nu läst hela tråden! Snacka om drama med superslut! JÄTTEGRATTIS!!! Förväntar mig nästan en video här på buke av vigseln!Vilka underbara släktingar du verka ha! Kan inte tycka att du gjorde annat än rätt, tufft jobbat! Vissa gånger måste man vara hård vare sig man vill eller inte. JÄTTEGRATTIS ännu en gång och hoppas eran dag blir som NI vill!! Kram :bump::banana::d:bow:

Håller du till utanför västerås?
 
Sv: Arg och sårad

Hehe jo kanske kommer upp en tråd:)...funderar på att öppna en tråd med råd om bröllop m.m.

Naw tack

Kram!
 
Sv: Arg och sårad

Är hon dum i huvudet eller?!:eek:
Man leder ju för fan inte ut någon annans hästar i pannluggen och man anmäler absolut inte någon som tar väl hand om sina hästar "bara för att"!
Kasta ut henne med huvudet före tycker jag!:devil:
Och skit i middagen, jag skulle inte beblanda mig med såna människor!

Och du, du verkar ha riktigt trevliga och kloka svärföräldrar!;)




Har inte läst hela tråden.....
 
Sv: Arg och sårad

KL.

Nu har jag läst hela tråden och jag tycker ni har klarat hela situationen galant! Synd när det blir sånt där meningslöst gnabb i mitten av tråden bara för att nån är lite seg bara!

Men , men slutet gott, allting gott!!!

GRATTIS och Lycka Till!:bow::bump::D
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 353
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 598
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 222
Senast: gulakatten
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 879
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp