Arkiv X - tråden

Jag tyckte första avsnittet var rörigt, men andra var bättre! Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll!
 
Avsnitt 3 sänds 1 februari i Usa så det är hemskt märkligt om det redan finns ute, men vad vet jag :idea:
 
Senast ändrad:
Hur läskiga är Arkiv X-avsnitten egentligen? Känns som en kultserie en borde sett men vet inte om jag vågar pga feg :nailbiting: Men vill inte heller missa en bra serie om den är lagomt läskig :D
 
Jag kollade inte avsnitt 3, måste prioritera sömnen. Förra fredagen och lördagen blev kaosiga, antagligen pga att mina sömnrutiner rubbats på torsdagen.
Så blir nog inget mer Arkiv X för mig. :wtf: Verkar ju inte varit så stor förlust efter vad @DressyrMupp skrev.
 
Hur läskiga är Arkiv X-avsnitten egentligen? Känns som en kultserie en borde sett men vet inte om jag vågar pga feg :nailbiting: Men vill inte heller missa en bra serie om den är lagomt läskig :D
Alltså jag kan inte påstå att serien är speciellt läskig. Fast det är ju så olika vad man tycker. Jag tycker def att du ska ge den en chans!
 
Alltså jag kan inte påstå att serien är speciellt läskig. Fast det är ju så olika vad man tycker. Jag tycker def att du ska ge den en chans!

Ah har sett ett par avsnitt nu. Är inte riktigt hooked men det kanske kommer snart! För läskig är den inte än i alla fall :D
 
Jag är inte mentalt redo att se den senaste säsongen ännu, men gällande Gillian Anderson och hur "väl hon har åldrats" så kan jag inte säga annat än att hon är en av de snyggaste kvinnorna jag vet. :laugh:
 
Jag har bara sett de två första och var väl inte så imponerad. Tycker de är lite tacky. :cautious:
Saknar de gamla avsnittens mystik!O_o
 
Tja, det är väl mest nostalgifaktorn som gör att jag ser den. DD har aldrig varit någon bra skådis även om jag gillar GA och hon gjort förbaskat bra saker i England. X-files var milleniumskiftets paranoia och världens undergång (se fö hur populära katastrofilmer var då) skuggregeringar osv. Numera är allt islamsk terrorism och ISIS.

Jag får erkänna att mina absoluta favo avsnitt av XF faktiskt inte hade något övernaturligt 'Home' som jag fortfarande får rysningar av och 'Grotesque'. Men, men, jag kollade mycket pga Alex Krycek, ratboy! Utan honom är det inte samma sak. Terma/Tunguska, mmmm
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 519
Senast: verser
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
800
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp