Bukefalos 28 år!

Ashfield Festy (the ashfield stud)

Sv: Ashfield Festy (the ashfield stud)

Jag har lyckats med att scanna bilden in i min dator men sen går jag bet. Hur :devil:får jag in den hit?Har provat med "kopiera/klistra in" men icke sa Nicke.
Finns det någon som kan ? Annars ska jag se om en till mig närstående med mer datakunskaper kan lyckas men det kan först bli i morgon. Håll tummarna.


du måste ladda upp bilden på ex Pixbox.se eller photobucket.com
enklast är www.pixbox.se skapa en användare ladda upp bilden. Klicka på albumet där du lagt in den när du tryckt upp bilden finns till vänster en klickbar länk där det sår "länka till bilden" du trycker där och väljer länken som är gjord för forum, klistrar in den i ditt medelande här.
 
Sv: Ashfield Festy (the ashfield stud)

Här kommer bilden

festy1.jpg
 
Sv: Ashfield Festy (the ashfield stud)

åh tack, som jag har längtat efter att få se honom :D
 
Sv: Ashfield Festy (the ashfield stud)

ser att det var några år sedan tråden uppdaterades, tänkte bara säga att jag har en ponny som är efter ashfield festy.
jag har själv inte hittat mer info om honom än vad ni har gjort:(
 
Sv: Ashfield Festy (the ashfield stud)

"Ashfield Festy... Grade A showjumper himself. Only stallion to produce winning foal in the horse arena in the RDS. As well as producing many winners and also Dark Stranger, who has been passed as a Sire in England."

Hitta på ett forum. Det kanske går att söka på resultat från från detta?
 

Liknande trådar

Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
3 840
Senast: sinpol
·
Hundavel & Ras Skulle någon vänlig själ kunna förklara för mig vad skillnaden mellan en vit schäfer och en vit herdehund är? Jag har försökt att googla...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
17 821
Senast: mandalaki
·
Tjatter Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa här på Buke! Många av er har varit med i flera år men några är kanske nya, så jag kör...
68 69 70
Svar
1 384
· Visningar
66 899
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 483
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp