Atec starline

Deimion

Trådstartare
Hej! Har ni någon erfarenhet av Atec Starline transporter? Går lite i planerna på att köpa en i aluminium, men har aldrig varit inne i något. Tacksam för alla åsikter! :)

Sv: Atec starline

Jag har en Olympialine XL som jag är nöjd med, hade dock velat ha taklucka, för ännu bättre ventilation, men det tror jag går att beställa som tillval. Dock har jag en mörkblå och lacken är skitful trots bra skötsel. Så rek en silver/aluminium isf :)

Hästar står/åker grymt bra i det och det går bra efter bilen.

Sv: Atec starline

Tack så mycket! Oerhört intressant att höra dina erfarenheter!

För tillfället väger jag mellan denna Atec Starline XL i alu, Thule Excellent och Boj Bravo. Har egentligen varit inställd på de två sistnämnda under hela tiden, men tycker att Atecen ser ut att vara väldigt fin till ett väldigt bra pris. Vad skulle ni välja? Är beredd att ge runt 70-80000.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
342
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
442
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31