Enya
Trådstartare
Sv: Att äta frukost.
Jag VÄGRAR stälal mig och laga mat på morgonen , jag gillar inte matlagning och på morgonen skulle jag inte vilja göra något sådant. Jag själv föredrar kall mat på morgonen elelr förmiddagen. Till lucn och middag (som för det mesta blir min frukost då jagi nte ätit innan) så funkar varm mat.
Här tror jag mina tre barn är lika, inte en hel middag till frukost typ.
Inte bara till dig nu TS!
Jag tycker allt att ni är lite fyrkantiga! Varför måste man bara äta "frukostmat" till frukost?
Varför inte ge honom lagad mat? Uppvärmd om det inte finns tid till att tillaga på morgonen?
Jag äter alltid mer matig mat, frukostmat levde jag på halva skoltiden så jag avskyr den. Min mamma hade nån idé om att man promt skulle äta frukostmat på morgonen.
Så ställ frågan istället såhär: Vad tycker han om för mat som går lätt att tillaga på morgonen eller som är god att värma?
Blir han lätt grinig utan mat så tycker jag lätt att det är den lättaste lösningen![]()
Jag VÄGRAR stälal mig och laga mat på morgonen , jag gillar inte matlagning och på morgonen skulle jag inte vilja göra något sådant. Jag själv föredrar kall mat på morgonen elelr förmiddagen. Till lucn och middag (som för det mesta blir min frukost då jagi nte ätit innan) så funkar varm mat.
Här tror jag mina tre barn är lika, inte en hel middag till frukost typ.