Att ha makt över liv

Sv: Att ha makt över liv

Åh vad kul, grattis till er båda.
Det kommer att gå bra och det kommer att gå fort. Snart kan du inte föreställa dig att ni inte haft honom jämt ;)
 
Sv: Att ha makt över liv

KL

Läste tråden nu. Blev jätteglad för hunden skull när jag fick se att han fick stanna hos Migo :bump:

När man läser dina tankar om du kommer kunna göra något bra av det här Migo, så tror jag att du kan mer än du tror. Känns som du kommer ge honom en otroligt genomtänkt vardag och jag tror du kommer få honom att anpassa sig till dig liv galant!
 
Sv: Att ha makt över liv

Han ska nog få en egen presentationstråd tror jag;)
 
Sv: Att ha makt över liv

Gör så! Så kan jag avgöra om det är samma hund som en kompis blev erbjuden eller ej;)

Är det hög inavel i linjerna? Med tanke på fjällkon och fertiliteten.
 
Sv: Att ha makt över liv

Stort grattis! :banana:

Det här måste vara en av de bästa trådarna på Buke, så otroligt rolig läsning. Oerhört fint gjort av dig! :bow:
 
Sv: Att ha makt över liv

Tack alla, ni är ju helt otroligt snälla. :D:D:o:o:love::bow:

Nu skapar jag Frodos egen presentation. Eller egentligen en presentation av våran historia...
 
Sv: Att ha makt över liv

skälet till att han inte stannade här från början var att jag hoppades att han skulle komma till nån som väljer honom - inte bara låter honom vara kvar.

Gör ett litet inlägg här på detta som jag reagerade på i ditt startinlägg...

Han har ju kommit till någon som valt honom, du har ju valt att låta honom stanna. Med alla eftertanke och hjärta du lagt ner på detta beslutet, så har han fått precis vad du hoppades någon som valt honom, och inte bara låtit honom stanna :laugh:

Grattis till en ny flockmedlem och lycka till :)

/Camilla
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
4 990
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hej! Jag och sambon vill skaffa hund, har tidigare bott och levt med hundar hela våra liv. Nu har vi flyttat till Stockholm från Skåne...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 539
Senast: movi
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 183
Senast: soom
·
Övr. Hund Skulle vilja höra era tankar och erfarenheter om ålder på hundägaren. Vi är alla individer och har olika hälsostatus...
2
Svar
39
· Visningar
6 182
Senast: tesora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp