Att ha makt över liv

Sv: Att ha makt över liv

Jag har lagt ett bud nu. Uppfödaren tog det direkt, nu är det bara hundens ägare (säljaren) som ska informeras och godkänna.

För både sambon och jag känner att det är nog faktiskt våran hund som kommer hem igen!

Härligt :love:!
 
Sv: Att ha makt över liv

Jag har lagt ett bud nu. Uppfödaren tog det direkt, nu är det bara hundens ägare (säljaren) som ska informeras och godkänna.

För både sambon och jag känner att det är nog faktiskt våran hund som kommer hem igen!

Vilka underbara nyheter för den lilla hunden! Grattis!
 
Sv: Att ha makt över liv

Jag har lagt ett bud nu. Uppfödaren tog det direkt, nu är det bara hundens ägare (säljaren) som ska informeras och godkänna.

För både sambon och jag känner att det är nog faktiskt våran hund som kommer hem igen!

YES!!!

*haller tummar och allt annat utstickande for att saljaren ska acceptera budet*

hejjahejjahejja! :banana::bump::bow::bump::banana:
 
Sv: Att ha makt över liv

Grattis! det va ju ändå din hund redan i valphagen liksom ;)

Hur kom det sig att han hamnade så himla fel från början? skulle han användas till vallning? som jag tolkat det är det verkligen hårt arbetande linjer kullen är ifrån
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
4 990
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hej! Jag och sambon vill skaffa hund, har tidigare bott och levt med hundar hela våra liv. Nu har vi flyttat till Stockholm från Skåne...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 539
Senast: movi
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 183
Senast: soom
·
Övr. Hund Skulle vilja höra era tankar och erfarenheter om ålder på hundägaren. Vi är alla individer och har olika hälsostatus...
2
Svar
39
· Visningar
6 182
Senast: tesora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp