Att jag inte lär mig

Försöker stå ut. Funderar på om jag ska ringa akutpsyk. Eller någon annan. Skakar. Fan också att jag ska behöva må så här. Hjälp.
 
Finns det nåt vi kan göra på andra sidan skärmen?
Hur lång tid brukar det lugnande ta att verka?
Det kan ta två timmar innan jag har full effekt, men tycker inte att alimemazin är så bra. Klockan var 21.10 när jag tog det. Jag har spelat sudoku nu för att skingra tankarna.
 
Pussel är bra! Tror dock det inte är vanligt nuförtiden? Har faktiskt ett hemma på 500 bitar bara, Vad har du för pussel?
 
Pussel är bra! Tror dock det inte är vanligt nuförtiden? Har faktiskt ett hemma på 500 bitar bara, Vad har du för pussel?
Jag har en app i mobilen som heter Jigsaw puzzles. Man kan välja bland massor av bilder, hur många bitar man vill ha och om bitarna ska ligga åt rätt håll på bordet eller om de kan ligga i vilken riktning som helst så man måste vända på dem för att de ska passa någonstans.
 
Du kan prova spela blokus online också om du vill? Jag var helt besatt av det ett tag. :) Jag kommer inte ihåg vilken sida jag använde, men om du googlar blokus online får du upp en drös. Det brukar gå spela både mot dator och andra spelare.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sitter och skakar. Upptäckte nyss ett litet sår på handen som jag nog har fått för många timmar sedan. Jävla skitfobi. Har tagit...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för...
2
Svar
32
· Visningar
1 464
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp