Idag skulle ha varit okej

En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för ofta och om fel saker.
Som en sak som jag HATAR som jag är VÄRDE LÖS att hantera är ifall nån säger att den bryr sig om en och sånt och den pang så ändras det och man är som luft för den. Jag hatar hatar HATAR det så jävla mycket för det är den VÄRSTA fucking känslan som finns och att man känner sig så jävla jävla värde lös och o synlig och dum i huvudet. Bara pågrund av hur andra är och jag HATAR att jag på verkas av det. Och jag HATAR att så många är så och jag fattar det inte och jag kommer aldrig fatta det heller. Men jag HATAR det. Och jag HATAR att dom som gör så förstör sä jävla mycket mera för det blir ju helt helt o möjligt att kunna lita på NÅN då. För exakt hur ska man veta vem som är ens vän påriktigt eller som tycker om en påriktigt eller bryr sig påriktigt eller om den bara säger det justnu men nångång i fram tiden kanske om en dag kanske en månad kanske ett år kanske tio år så kommer den komma på att den heltplötsligt ska vara som att man inte finns. Nej exakt man KAN INTE lita på NÅN. För man kan ALDRIG veta det o avsett hurmycket man tror att man kan det. Och jag hatar hatar hatar det!
Jag hatar att sånthär kan förstöra såmycket FÖRMIG men dom personerna blir ju inte ett skit på verkade av det. Och jag HATAR det att det ALLTID är jag som blir kvar och alla bara försvinner och jag fastnar kvar med så jävla mycket ångest.
Och det var ändå en okej dag idag tills nu. Jag var i skolan men jag tycker inte om min klass. Och jag var på ridningen OCH jag red FAST det var en ny ponny förmig OCH jag var jätte nervös innan. OCH jag gjorde mat idag OCH det kändes okej att äta det.
Så det borde vara en okej kväll men nej då SÅKLART så känns den ändå skit. Och jag hatar att det är så 😭
 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag känner igen känslan av att vara osynlig.
Att lita på nån och sen är det som att man inte finns. Tillit är en svår grej, den kan raseras fort men tar LÅNG tid att byggas upp
Ja och jag är så jävla trött på att vara försöka och försöka helatiden bara för att andra kan förstöra det så jävla enkelt
 
Jag fattar inte VAD det är för fel på mig. Alltså JO jag vet att jag har dom diagnoserna som jag har och så DET fattar jag. Men det är ändå ingen förklaring varför jag är så jävla o synlig och o betydig och varför jag är som en magnet för personer som bara sliter bort allt för mig. Jag fattar inte och jag orkar inte. Jag bara ORKAR INTE. Jag vill inte finnas jag hatar att jag måste finnas jag orkar inte jag vill inte jag kan inte. Och jag står inte ut att EXAKT ALLA kan bara välja bort mig om dom vill så har dom ett stort problem mindre. Men jag KAN INTE det fast det är det jag vill mest av allt. Jag vill så jävla mycket bara slippa finnas. Det skulle vara så jävla mycket bättre att få dö nu mot att bara tvingas att fortsätta leva. Jag VET att endel som har viljat dö är glada för att dom lever nu. Jag VET det men det är inte så för ALLA. Det kommer inte bli så förmig. Jag kommer vara en av dom som ALDRIG blir bättre som TILLSLUT lyckas att dö nångång. Så kommer dom skriva typ Äntligen får du ro. Som att det är nånannans fel att man inte har fått det innan fast det är dom som tvingar en att man MÅSTE leva som rår för det att man inte har fått ro förut.
Jag skulle kunna ha slippt typ TVÅ ÅR av dethär. Jag kunde ha slippt att vara med om en v*ld t*kt och äckel saker online och massa mobbing och hot och sånt på gamla hvb och massa svek och massa ensam het och MASSA lidande. Men jag FÅR INTE ens slippa det utan jag ska bara plågas föralltid och det är så JÄVLA sjukt. Jag HATAR hur sam hället funkar jag HATAR dethär.
 
Jag fattar inte VAD det är för fel på mig. Alltså JO jag vet att jag har dom diagnoserna som jag har och så DET fattar jag. Men det är ändå ingen förklaring varför jag är så jävla o synlig och o betydig och varför jag är som en magnet för personer som bara sliter bort allt för mig. Jag fattar inte och jag orkar inte. Jag bara ORKAR INTE. Jag vill inte finnas jag hatar att jag måste finnas jag orkar inte jag vill inte jag kan inte. Och jag står inte ut att EXAKT ALLA kan bara välja bort mig om dom vill så har dom ett stort problem mindre. Men jag KAN INTE det fast det är det jag vill mest av allt. Jag vill så jävla mycket bara slippa finnas. Det skulle vara så jävla mycket bättre att få dö nu mot att bara tvingas att fortsätta leva. Jag VET att endel som har viljat dö är glada för att dom lever nu. Jag VET det men det är inte så för ALLA. Det kommer inte bli så förmig. Jag kommer vara en av dom som ALDRIG blir bättre som TILLSLUT lyckas att dö nångång. Så kommer dom skriva typ Äntligen får du ro. Som att det är nånannans fel att man inte har fått det innan fast det är dom som tvingar en att man MÅSTE leva som rår för det att man inte har fått ro förut.
Jag skulle kunna ha slippt typ TVÅ ÅR av dethär. Jag kunde ha slippt att vara med om en v*ld t*kt och äckel saker online och massa mobbing och hot och sånt på gamla hvb och massa svek och massa ensam het och MASSA lidande. Men jag FÅR INTE ens slippa det utan jag ska bara plågas föralltid och det är så JÄVLA sjukt. Jag HATAR hur sam hället funkar jag HATAR dethär.
Är det en extra jobbig dag idag? ❤️

Att känna sig tvingad att leva fast man inte vill måste vara jättejobbigt. Finns det stunder du uppskattar livet eller är känns det alltid som att du inte vill leva?
 
Är det en extra jobbig dag idag? ❤️

Att känna sig tvingad att leva fast man inte vill måste vara jättejobbigt. Finns det stunder du uppskattar livet eller är känns det alltid som att du inte vill leva?
Det är extra jobbigt fort farande från igår kväll.
Och ja det ÄR jätte jobbigt. Och nej jag upp skattar aldrig livet men det är väl att jag kanske inte likamycket inte vill leva ibland. Men jag låter säkert skit hemsk nu men jag ångrar på ett sätt att jag har min valp och min pojk vän för nu känns det som att jag sviker dom också om jag dör. Så jag önskar att jag inte hade dom men alltså inte pågrund av dom om du fattar hur jag menar. Men det är så jävla jobbigt att veta att jag kommer svika dom också 💔
 
Det är extra jobbigt fort farande från igår kväll.
Och ja det ÄR jätte jobbigt. Och nej jag upp skattar aldrig livet men det är väl att jag kanske inte likamycket inte vill leva ibland. Men jag låter säkert skit hemsk nu men jag ångrar på ett sätt att jag har min valp och min pojk vän för nu känns det som att jag sviker dom också om jag dör. Så jag önskar att jag inte hade dom men alltså inte pågrund av dom om du fattar hur jag menar. Men det är så jävla jobbigt att veta att jag kommer svika dom också 💔
Du låter inte hemsk, jag förstår hur du menar. Jag vet också hur mycket du tycker om dem båda två ❤️

Med att svika dem, menar du om du dör?
 
Du låter inte hemsk, jag förstår hur du menar. Jag vet också hur mycket du tycker om dem båda två ❤️

Med att svika dem, menar du om du dör?
Ja jag VET att jag kommer svika dom när jag dör men jag står inte ut att finnas bara för jag måste för dom även fast jag älskar dom. Men det räcker liksom inte. Och M kommer ju inte finnas föralltid och jag bara klarar inte att förlora ännu flera 💔
 
Min pojk vän ska komma nu men jag vill inte ens att han ska det. Jag vill inte vara såhär med han och jag kan inte bara stänga av allt i hjärnan så det känns också bara skit och jag ORKAR INTE 😭
Jag vill inte ha dethär livet jag vill inte vara jag jag vill inte jag vill inte jag vill inte 😭 Och det känns ändå bara menings löst att han ska komma för jag har en fucking vakt helatiden så vi får ju inte vara ifred alls iallafall. Så det går inte ens att prata ordentligt eller nånting så vet inte ens varför han ska komma. Men det är bara synd om han egentligen och det skulle vara mycket bättre för han att inte vara ihop med mig.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 679
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 877
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 193
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Ajaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp