Att nyttja ridhus med oinriden häst

Sv: Att nyttja ridhus med oinriden häst

KL

Inte riktigt samma sak, men när vi från det lilla stallet isom utnyttjade det närliggande stora stallets privathästmanege slapp faktiskt betala om vi bara red 5-10 minuter och sedan gav oss av för att det blev för många ekipage för vettig ridning.

Vi diskuterade med klubbens styrelse och kom fram till att både vi, de som stod uppstallade på anläggningen och de som kört dit hästar i transport tjänade på att vi valde en annan dag för vår inomhusridning. Det hände inte särskilt ofta, vi var 3 ryttare som brukade träna och jag, som var den enda som alltid red på kvällstid, råkade kanske ut för det ett par tre gånger per vinter. För det mesta var det ju rätt fullt redan när vi kom och då vände vi förstås direkt, men någon gång kunde det vara kanske 4 ryttare när jag kom och 15 efter en liten stund.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 509
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 606
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 966
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka