Igår när jag kom hem så hade han städat, tvättat, diskat och varit på tippen och slängt skräp samt fixat mitt släp. Ville prata direkt och sa att han tog bort mig för han inte vill se vad jag gör, för de är jobbigt för honom. Samt att han gjorde de för min skull för jag sagt jag inte vill ha kontakt med mina ex, då är de bättre för han att göra de nu än sen.
Sen säger han att de var bra att jag fick ett utbrott på honom då han insåg hur illa de varit och hur de känns att bli kallad saker och han bad om ursäkt för allt han kallat mig osv. Att han måste ta tag i sitt mående och sitt företag, att inte jobba som han gör nu. Men att han fatta att jag redan bestämt mig osv.
Han verkade vilja ha en ny chans men jag sa ingenting jag sa de fortfarande är slut och att jag letar efter boende. För jag tror han har panik nu och ändrar sig för att jag bara ska vips ge han en chans till.
Jag sa också till han men du har ju inga känslor för mig, man kämpar inte för någon man ej har känslor för. Men då var de bara något han sagt, som han inte menade för han var upprörd...
Så jag låter tiden utvisa vad som sker.. Men just nu känner jag ingenting för att gå tillbaka.