Ipalollipop
Trådstartare
Har redan fått en visning på en lägenhet. Dock enbart 35 kvadrat.. Men nära till jobb och till hästen så vi får se om de går att möblera hyfsat bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har redan fått en visning på en lägenhet. Dock enbart 35 kvadrat.. Men nära till jobb och till hästen så vi får se om de går att möblera hyfsat bra.
Ja detta blir bara ett kort tag ( max ett år) då jag sen kommer köpa, då han kommer köpa ut mig från huset.Jag har bott på mindre och det funkar om man är lite kreativ med förvaringen.
Sen kommer du ju troligtvis inte behöva bo där resten av livet. Bara komma iväg och starta sitt eget liv är guld värt!
Jag bor på 37 kvm och jag älskar detHar redan fått en visning på en lägenhet. Dock enbart 35 kvadrat.. Men nära till jobb och till hästen så vi får se om de går att möblera hyfsat bra.
Och det kommer vara dina 35 kvadrat som du kan härska enväldigt över, så jäkla skönt!Ja detta blir bara ett kort tag ( max ett år) då jag sen kommer köpa, då han kommer köpa ut mig från huset.
35 kvadrat och unna dig lyxen med en automatisk dammsugare som går när du inte är hemma.Har redan fått en visning på en lägenhet. Dock enbart 35 kvadrat.. Men nära till jobb och till hästen så vi får se om de går att möblera hyfsat bra.
Har du fått huset värderat?Hoppas bara jag kan lösa att ekonomiskt och att han kan köpa ut mig att jag inte går minus på att jag bott med honom i lite mer än ett år. Vill ju ha tillbaka de jag lagt in i huset så jag kan köpa mig en lägenhet istället.
Run girl, run! Du vill definitivt inte ha barn med en sån man, du är bunden till honom resten av livet då. Och han kan skada både dig och barnen på så många olika sättSen blir jag 36 i år. Är så rädd jag förblir ensam och inte kommer få barn någonsin men samtidigt kan jag inte se han som pappa till mina barn med den ilskan han har och de tålatmodet han inte har..
Man kan bli förälder på egen hand i Sverige ocksåRun girl, run! Du vill definitivt inte ha barn med en sån man, du är bunden till honom resten av livet då. Och han kan skada både dig och barnen på så många olika sättLeta upp en vettig man, eller åk till Danmark och bli förälder på egen hand om du vill skaffa barn i närtid
Beror helt på läget. Flera fastigheter har gått ner i pris jämfört med för 14 månader sedan. Oroligheter i världen med stigande bränslepriser drar ner vad folk vågar lägga på hus.Någon som vet hur de funkar att bli utköpt? Har bara bott här i 14 m. Vi har typ inte gjort något på huset så tror värdet ligger likande. Vi äger 50/50. Vill gärna ha tillbaka de jag har lagt. Men vet inte om de kommer bli så![]()
Någon som vet hur de funkar att bli utköpt? Har bara bott här i 14 m. Vi har typ inte gjort något på huset så tror värdet ligger likande. Vi äger 50/50. Vill gärna ha tillbaka de jag har lagt. Men vet inte om de kommer bli såhar lagt 145 000 kr var i insats. Huset pris 1,7.
Se till att du skaffar dig info från bank och mäklare själv så du får korrekta uppgifter. Dvs gå inte på vad exet säger, ifall han försöker fula på något vis.Någon som vet hur de funkar att bli utköpt? Har bara bott här i 14 m. Vi har typ inte gjort något på huset så tror värdet ligger likande. Vi äger 50/50. Vill gärna ha tillbaka de jag har lagt. Men vet inte om de kommer bli såhar lagt 145 000 kr var i insats. Huset pris 1,7.