Att vara stressad. Alltid.

Kortkommando vet jag inte men man ändrar i någon av marginalerna, kolla runt lite så ser du.
Aha, nej det kan jag inget om. Inte zooma utan bara gå in i inställningar och ändra. Onödigt krångligt för det, jag vill inte ha allt megastort ju.

Ja så är det nog. Jag har ju två stora tentor, och kommunikationsrapporten kvar och så opponering nästa onsdag. Sedan är jag klar. Så det är ju inte mycket nu, det är så skönt!!! :D

Det känns som en befrielse!

Aha, nej det kan jag inget om. Inte zooma utan bara gå in i inställningar och ändra. Onödigt krångligt för det, jag vill inte ha allt megastort ju.
Oki. Vi tar det från början. Jag lovar att vara så pedeagogisk jag bara kan. :)

Vad heter ditt ordbehandlingsprogram?

/tanten - gammal datalärare

Men underbart!! vad är det du läst för något?
Eftersom jag tagit examen nu kan jag säga att jag har läst till Hälso- och sjukvårdsadministratör :D Med fint ord. Medicinsk sekreterare är också en benämning. Förr var det läkarsekreterare men en sådan utbildning är på 1 år, den jag gått är på 2.

Det roligaste i utbildningen var medicinsk terminologi och anatomi, det fick jag bra betyg på :D Kursen i svenska var också kul och så simpelt lätt att det var skrattretande! Jag läste inte ens på till tentan och fick VG!

Är detta kanske skryt?:o

Jag har dock två tentor kvar att göra så ännu blir det inget examensbevis, en hoppas på att få ett bra datum av en av personerna där. Då jävlar :D

Oki. Vi tar det från början. Jag lovar att vara så pedeagogisk jag bara kan. :)

Vad heter ditt ordbehandlingsprogram?

/tanten - gammal datalärare
Okej :D

Jag har open office writer, som jag skriver i. Gillar word men det är för dyrt för mig att köpa. Speciellt nu när jag inte ska plugga mer (eller hur!!!!!!) och office är ju gratis.

Men visst är det så att man där i inte kan göra innehållsförteckning och källförteckning utan att manuellt göra den själv? Så som man kan i word?

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 782
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 331
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara... 2
Svar
28
· Visningar
4 719
Senast: Trissa
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 207
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka